اخبار داغ

سرلشکر جعفری: اگر جوانان نبودند انقلاب از پای در می آمد

سرلشکر جعفری: اگر جوانان نبودند انقلاب از پای در می آمد
فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله (عج) گفت: اگر نقش جوانان در فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ نبود، انقلاب از پای درمی‌آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله (عج) در چهارمین دوره آموزشی اسلام ناب که در رودهن برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از فرماندهان مردمی تیپ‌ها و گردان‌ها در دفاع مقدس زیر ۳۰ سال سن داشتند، اظهار  داشت: حدود ۹۰ درصد نیروهای خط‌شکن گردان‌ها زیر ۳۰ سال بودند و مشکل صحنۀ جنگ با پیشتازی این جوانان حل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پایدار ماندن انقلاب اسلامی به‌دلیل دفاع مقدس است، هدف دشمن از جنگ، جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود؛ اما همین جنگ باعث صدور انقلاب شد؛ چون مکر خدا بالاتر از مکر دشمنان است.

,

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله (عج) افزود: پس از جنگ و در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ نیز جوانان نقش آفرینی و امنیت داخل کشور را تأمین کردند، اگر نقش جوانان در این فتنه‌ها نبود، انقلاب از پای درمی‌آمد.

,

وی با تشریح شرایط فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ و اغتشاشات سال ۹۶ افزود: در سال ۸۸ تجربیاتی برای به کارگیری مردم داشتیم و گردان‌های امنیتی تشکیل شد و سازوکار حضور مردم در امنیت کشور فراهم شد، فتنۀ ۸۸ هشت ماه طول کشید.

,

سردار جعفری ادامه داد: در سال ۹۶ نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌ها به اوج خودش رسیده بود، اما آن‌قدر بصیرت مردم در فتنه ۹۶ زیاد شده بود که اغتشاشات در نطفه خفه شد.

,

وی سپس به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از تصورات خیلی بد در میان بعضی از جوانان این است که منتظرند که کسی به آن‌ها نقش بدهد، اما رهبر انقلاب اسلامی بر حرکت‌های خودجوش تأکید و بحث آتش‌به‌اختیار را مطرح کرده‌اند.

,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه