اخبار داغ

کارشناس سینما و تلویزیون مطرح کرد؛

اقدام عهد قجری دولت امید و اعتدال در کاهش بودجه صدا و سیما/ بودجه انقلاب سند منگوله دار برخی افراد نیست

اقدام عهد قجری دولت امید و اعتدال در کاهش بودجه صدا و سیما/ بودجه انقلاب سند منگوله دار برخی افراد نیست
سعید مستغاثی کارشناس سینما و تلویزیون گفت:کاهش بودجه ی صدا و سیما سبب می شود تا این نهاد محافظه کار شود، در حالی که صدا و سیما باید مستقل باشد تا بتواند نهادهای مختلف حاکمیتی را مورد انتقاد قرار دهد اما دولت با چنین اقدامی به واقع دیکتاتوری دولتی را اعمال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید مستغاثی کارشناس سینما و تلویزیون درگفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص عدم تخصیص بودجه به صدا و سیما در سه ماه دوم به دلیل پخش سریال گاندو گفت:سالها این سوال مطرح است که چرا دولت باید تعیین کننده ی بودجه ی برخی سازمان های مستقل از جمله صدا و سیما باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی دولت های دیگر هم شاهد این بودیم که هرگاه صدا و سیما دولت را نقد می کرد بودجه اش کاهش می یافت و یا حقوق کارمندان دیر داده می شد.

,

اعمال دیکتاتوری دولتی در کاهش بودجه صدا و سیما

, اعمال دیکتاتوری دولتی در کاهش بودجه صدا و سیما,

مستغاثی تاکید کرد: کاهش بودجه ی صدا و سیما سبب می شود تا این نهاد محافظه کار شود، در حالی که صدا و سیما باید مستقل باشد تا بتواند نهادهای مختلف حاکمیتی را مورد انتقاد قرار دهد اما دولت با چنین اقدامی به واقع دیکتاتوری دولتی را اعمال کرده است.

,

این کارشناس سینما و تلویزیون با اشاره به این که صدا و سیما به عنوان صدای مردم باید توان انتقاد داشته باشد و صدای مردم را برساند، اضافه کرد:  اگر قرار باشد هریک از نهادها به صورت دیکتاتوری عمل کنند و در صورت انتقاد، بودجه صدا و سیما کم شود به واقع به دیکتاتوری زمان طاغوت خواهیم رسید .

,

مستغاثی با اشاره به این که جدا شدن معاونت صدا و سیما از دولت در قانون اساسی یک دوراندیشی در برابر دیکتاتوری بوده است، تشریح کرد: متاسفانه قرار دادن بودجه در اختیار دولت یک معضل است  و به نظر می رسد از جمله اولین کارهایی که مجلس باید انجام دهد تجدید نظر بر این موضوع است چرا که  سازمان مستقل از دولت بودجه اش نیز باید مستقل باشد.

,

اقدام عهد قاجاری دولت امید و اعتدال

, اقدام عهد قاجاری دولت امید و اعتدال,

این کارگردان تاکید کرد: دولت کنونی  مدعی امید و اعتدال است در حالیکه دیکتاتوری دولتی انجام می دهد و اقدامش عهدقاجاری است.

,

وی با اشاره به هجمه ی عظیم تبلیغاتی رسانه های بیگانه  با میلیاردها دلار سرمایه، علیه ایران آن هم از طریق کانال ها ی ماهواره ای، شبکه های تلویزیونی،رادیویی، شبکه های اجتماعی، توضیح داد: متاسفانه بودجه هایی را که حداقل برای کنترل کردن این شرایط باید در اختیار داشته باشیم در جاهای دیگر به کار برده می شود و به دست نا اهلان می افتد.

,

مستغاثی بیان داشت: افرادی که متولی بودجه ها هستند باید بدانند که امانتی در دست دارند و اگر بودجه ها را خلاف راه انقلاب به کار گیرند به واقع خیانت در امانت کرده اند و علاوه بر این دنیا در آخرت نیز باید پاسخ گو باشند.

,

این کارشناس سینما و تلویزیون اضافه کرد: آن چیزی که مربوط به بیت المال است باید در راه انقلاب و اهداف آن صرف شود و اگر افرادی سنگ اندازی کنند یا در برابر آن بایستند خیانت در امانت است چرا که  به واقع از پشت به انقلاب صدمه می زنند.

,

بودجه انقلاب سند منگوله دار برخی افراد نیست

, بودجه انقلاب سند منگوله دار برخی افراد نیست,

وی تاکید کرد: بودجه انقلاب سند منگوله دار برای برخی نیست بلکه امانتی است که باید حفظ شود و شرم آور است که چنین اقداماتی علیه صدا و سیما صورت می گیرد.

,

مستغاثی توضیح داد: برافروخته شدن برای پخش سریالی که ذره ای به مسائل جاسوسی در کشور پرداخته، به واقع نشان از عدم تحمل یک حرف ساده است حال چگونه این افراد مدعی هستند که منتقدان را احترام می گذارند.

,

این کارگردان تلویزیون افزود: شش سال است ملت حیران موضوعی به نام برجام هستند حال این که مسئولین دولتی انتقاد را بر نمی تابند و از طریق فشار اقتصادی بر صدا و سیما اقدام می کنند به واقع این نوعی تحریم است و فرقی با تحریم های غربی ندارد.

,

وی افزود: اقدام دولت  نشان از این دارد که هم دست غربی ها است همانطور اگر بر خلاف منافع غرب اقدامی شود، تحریم را پیش می گیرند دولت نیز چنین اقدامی را پیش گرفته و  تحریم مضاعفی بر افراد مظلوم اعمال کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه