اخبار داغ

تحلیل‌گر مسائل استراتژیک:

سریال گاندو، عیار رسانه ملی را در مبارزه با نفوذ بالا برد/ جریان انقلابی با دستان خالی آتش به اختیار عمل می‌کند

سریال گاندو، عیار رسانه ملی را در مبارزه با نفوذ بالا برد/ جریان انقلابی با دستان خالی آتش به اختیار عمل می‌کند
تحلیل گر مسائل استراتژیک و حوزه بین‌الملل با اشاره به اینکه سریال گاندو و آثاری از این دست می‌تواند در تبیین بیانیه دوم انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد، گفت: سریال گاندو، عیار رسانه ملی را در مبارزه با نفوذ نشان و بالا برد و حجم عظیم مخاطبان این سریال ماندگار، افزایش غرور ملی، تهییج جوانان به خودباوری و نشان دادن نقشه‌های شوم دشمن از دستاوردهای عمده این سریال واقعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در پی پخش سریال جذاب و مهیج گاندو که بازتاب‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور داشت و پرده‌ای دیده نشده از برخی اقدامات جاسوسی در داخل و خارج از کشور را به تصویر کشید؛ برخی مسئولان حتی در بدنه دولت، ضمن موضع‌گیری در برابر این سریال تلویزیونی، به انتشار مطالب متعددی پرداختند.

اما در ادامه با شدت گرفتن این موضع‌گیری‌ها، دولت طی نامه‌ای  اختصاص اعتبار جدید به این سازمان را منوط به تایید دو نماینده دولت در شورای نظارت بر صدا و سیما یعنی حسام‌الدین آشنا و علی جنتی کرد که جدا از بحث و حرف‌ها در خصوص انتخاب این دونفر در این سمت؛ قطع بودجه صدا و سیما از سوی دولت، صراحتا تحریم یک نهاد حاکمیتی کشور به خاطر پخش یک سریال تلویزیونی ضد جاسوسی به حساب می‌آید که این روزها سر و صدای زیادی را در رسانه‌ها و محافل خصوصی و عمومی به راه انداخته است.

سیدعلی سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تشریح علل ساخت این سریال تلویزیونی پرداخت و گفت: بدون تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه انقلاب و پرچمدار توفیقات نظام در گام اول و بازوی پرتوان رهبری است.

وی افزود: صداوسیمای جمهوری انقلاب اسلامی نیز که محصول گام اول است، در طلیعه گام دوم با ساخت سریال گاندو نشان داد که تا چه میزان به ضرورت‌ها و بایدهای گام دوم انقلاب واقف است.

این تحلیل‌گر مسائل استراتژیک در ادامه سخنانش با اشاره به مسئله نفوذ خاطرنشان کرد: یکی از مسائل حساس در نظام توجه به موضوع نفوذ آن هم نفوذ جریانی است، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان خط‌شکن این حوزه و پرچمدار مبارزه با نفوذ است.

این کارشناس مسائل سیاسی و حوزه بین‌الملل ادامه داد: سریال گاندو، عیار رسانه ملی را در مبارزه با نفوذ نشان و بالا برد و حجم عظیم مخاطبان این سریال ماندگار، افزایش غرور ملی، تهییج جوانان به خودباوری و نشان دادن نقشه‌های شوم دشمن از دستاوردهای عمده این سریال واقعی است.

این مدرس و استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: سکانس به سکانس این سریال، دستاورد و خون آورد "محمد"های بی‌شماری است که در سازمان اطلاعات سپاه هم با دادن خون و هم با خون دل خوردن ما را به اقتدار و دست برتری رسانه که به اعتراف دوست و دشمن در طلیعه گام دوم در قله عزت و غرور ایستاده‌ایم؛ رسانیده است که متاسفانه این دستاورد، جریان نفوذ و وادادگان نفوذ و نفوذپذیران را به خشم آورده است.

سلیلی با بیان اینکه سریال گاندو ترجمان مجاهدت خاموش سربازان حریم انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است؛ تصریح کرد: این سریال از یک سو، نقشه‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را نسبت به این انقلاب و ملت را آشکار کرد و از سویی دیگر نفوذپذیران جاده صاف کن را نیز رسوا کرد.

وی صراحتا اعلام کرد: آقایان به جای تشویق و خوشحالی از داشتن چنین جوانانی در کشور و تکریم رسانه ملی، شروع به تخریب و محدودسازی در عرصه‌های رسانه‌ای و اعتبارات رسانه ملی کردند که باید خطاب به آنان گفت:" جریان انقلابی ولو با دست خالی، آتش به اختیار عمل خواهد کرد و بدانید "گاندو"ها در راه است.

این تحلیل گر مسائل استراتژیک با بیان اینکه موضوع نفوذ بحث امروز و دیروز نیست و در زمان پیامبر نیز در جنگ صفین، در اثر نفوذ "اشعث‌"‌ها ضربه سختی به اهل بیت(ع) وارد شد؛ مطرح کرد: ملت با بصیرت و سربازان انقلاب اسلامی این اجازه را نخواهند داد که مکر نفوذی‌های فریب خورده در اراده جوانان این مرزوبوم، خدشه‌ای ایجاد کند.

این کارشناس مسائل سیاسی و حوزه بین‌الملل متذکر شد: گاندو و آثاری از این دست می‌تواند در تبیین بیانیه دوم انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد و نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را برملا کند.

این مدرس و استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما نمی‌دانیم نگران ترامپ و اتاق فکر کاخ سفید و سران صهیونیست باشیم، یا نگران بعضی از نزدیکان و خود مسئولان که دشمن چنان به آنان نزدیک شده است که طعم آدامس آن‌ها را نیز می‌داند؛ اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با داشتن رهبری فرزانه و آگاه، ملتی بصیر و "محمد"های روزگار، این ملت، جریان نفوذ را نیز همچون گردنه‌های سخت گام اول پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه