اخبار داغ

شورای فرهنگی عمومی شهرستان کبودراهنگ مطرح شد:

دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است

دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است
دومین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان کبودراهنگ با محوریت هماهنگی برگزاری برنامه ها و مراسم گرامیداشت پنجم مرداد سالروز نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) با حضور رئیس شورای فرهنگی عمومی و مسئولین شهرستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ناصر قره باغی دبیر شورای فرهنگی عمومی کبودراهنگ  در جلسه این شورا ، ضمن تقدیر از حضور اعضا با توجه به اهمیت جایگاه نماز جمعه اظهار کرد:نماز جمعه نقش مهمی در ایجاد مشارکت های مردم در امور اجتماعی دارد و موجب بالا رفتن بصیرت سیاسی عامه مردم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با توجه به بهره مندی جامعه اسلامی از برگزاری نماز جمعه افزود:بعد از برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب این تریبون دژ مستحکمی برای حراست از نظام اسلامی در حوزه های مختلف گردید.

,

قره باغی بیان کرد:با توجه به شرایط خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آغاز شبیخون فرهنگی دشمن علیه ایران ،اقامه نماز جمعه باعث مصونیت جامعه در مقابل تهدید های دشمن است.

,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ نماز جمعه را نماد همدلی در جامعه دانسته و گفت:خوشبختانه نماز جمعه در شهرستان کبودراهنگ سنبل همدلی،وحدت،هم افزایی،شکوفایی و صلابت جامعه بوده و با استقبال چشم گیر مردم در اقسا نقاط شهرستان مواجه می باشد.

,

امام جمعه کبودراهنگ با ارزیابی جایگاه امامان جمعه در جامعه افزود:با توجه به جایگاه امامان جمعه در میان مسئولان و مردم باید این ظرفیت بالقوه در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده گردد.

,

وی با اشاره به ورود فضای مجازی به زندگی روز مره مردم گفت:با توجه به ورود فضای مجازی و تاثیر آن بر روابط مردم تریبون نماز جمعه ظرفیتی برای اشاعه و تبیین فرهنگ اسلامی است.

,

باقری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی تصریح کرد: دشمن در میدان های سیاسی،اقتصادی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی و برگزاری کلاس های آموزشی برای عامه مردم و تبیین و تشریح اهداف دشمنان در فضای مجازی از ملزومات شورای فرهنگی عمومی و امامان جمعه در سراسر کشور است.

,

امام جمعه کبودراهنگ در ادامه انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری، معرفی شهدای عملیات مرصاد،سرکشی از خانواده معظم شهدا،نمایشگاه کتاب،مسابقات فرهنگی،برپایی ایستگاه صلواتی،مسابقات نقاشی،تولید محتوای فضیلتی در خصوص نماز جمعه،دیدار با خانواده ائمه جمعه فقید،فضاسازی محیطی متناسب با روز پنجم مرداد و…را از اهم برنامه های این روز دانست.

,

از مصوبات دیگر این جلسه به دیدار مردمی مسئولین اجرایی ادارات و نهادهای شهرستان در سه بخش شیرین سو،گل تپه و کبودراهنگ،دیدار با خانواده ایثارگران و روحانیون جانباز و تجلیل از شاخص ترین رزمنده و ایثارگر حاضر در عملیات افتخار آمیز مرصاد و حضور حداکثری کارکنان ادارات،دانش آموزان،نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در نماز جمعه این هفته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه