اخبار داغ

هشدار استاندار زنجان؛

اتمام حجت با مدیران غایب در جلسات مهم استانداری/ اولویت برخوردها با متخلفان صاحب منصب باشد

اتمام حجت با مدیران غایب در جلسات مهم استانداری/ اولویت برخوردها با متخلفان صاحب منصب باشد
استاندار زنجان به مدیران کل استان به جهت عدم حضور در برخی از جلسات مهم استانداری هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران در جلسات مهم اظهار کرد: از این پس مدیری حق ندارد در جلسات مهمی که تشکیل می‌شود معاون خود را بفرستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تاکید کرد: حتما باید مدیران در این جلسات حضور داشته باشند تا تصمیماتی که در این جلسات گرفته می‌شود نتیجه بخش باشد.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از این پس اگر مدیری در جلسات حضور نداشته باشد قطعا برخورد شده و پست خود از دست خواهد داد افزود: مدیری که به دولت متعهد است باید به تعهدات خود عمل کند و مواردی که در جلسات مصوب می‌شود باید به اجرا برسد که نتیجه عدم حضور مدیران بلاتکلیفی برخی از مصوبات می‌شود.

,

وی در ادامه با اشاره با تاکید بر برخورد با متخلفان حوزه آّب افزود: باید برخوردها با متخلفانی که قلدر هستند شروع شود و مردم اگر ببیند برخی‌ها قلدری می‌کنند و کسی هم نمی‌تواند جلو آنها بایستد عصبانی شده و این موضوع مردم را آزاد می‌دهد.

,

حقیقی عنوان کرد: برخورد با متخلفانی که صاحب منصب و مکنت در جامعه هستند باید انجام شود و باید ابتدا با این افراد برخورد شود بعد از آن به سراغ دیگران باید رفت.

,

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند از برخی کارهای ما عصبانی باشند افزود: چون برخورد با یک عده‌ای که دارای منصب هستند انجام نمی‌شود و مردم با دیدن این صحنه‌ها به شدت عصبانی می‌شوند.

,

استاندار زنجان لیست افرادی که منصب‌دار که چاه‌های غیرمجاز دارند باید مشخص شود افزود: یک عده از افرادی که چاه غیرمجاز دارند کشاورزان واقعی نیستند.

,

وی عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم با همه متخلفان باید برخورد شود ولی این برخوردها باید از افراد منصب دار آغاز شود و اگر این برخوردها از یک کشاورز که شغل واقعی آن کشاورزی بوده شروع شود و برخی‌ها که شغل‌شان کشاورزی نیست برخوردی نشود ظلم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه