اخبار داغ

رئیس کمیته امداد رودان خبر داد؛

اهدای 80 سری جهیزیه به مددجویان رودانی

اهدای 80 سری جهیزیه به مددجویان رودانی
رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال با مشارکت و همراهی خیران؛ تعداد 80 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ابراهیم رودباری، رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: کمیته امداد باهدف ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت مردمی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به قشر نیازمند جامعه توانسته بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها را درزمینه های گوناگون مرتفع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه طی سه‌ماهه نخست امسال با مشارکت و همراهی خیران؛ تعداد 80 سری جهیزیه و هدیه ازدواج بین زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهداء شده است، تصریح کرد: ارزش جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت‌شده در سه ماه نخست سال جاری بالغ‌بر 157 میلیون تومان بوده است که 150 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و هفت میلیون تومان از محل صدقات و مشارکت خیران تأمین‌شده است.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان سرانه جهیزیه اختصاصی برای نوعروسان را مبلغ سه میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج در قالب تأمین جهیزیه، هدیه ازدواج و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت را از خدمات موفق این نهاد به مددجویان دانست.

,

رودباری ضمن قدردانی از حمایت خیران از طرح‌های این نهاد، خاطرنشان کرد: بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی حامیان باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه