اخبار داغ

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور:

راهیان نور و گردشگری توسعه فرهنگی کرمانشاه را به همراه دارد

راهیان نور و گردشگری توسعه فرهنگی کرمانشاه را به همراه دارد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور گفت: راهیان نور به عنوان یک صنعت گردشگری تعالی بخش می‌تواند موجب رشد، تعالی و توسعه فرهنگی کرمانشاه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، احمد رحیم زاده ظهر امروز یکشنبه در جلسه هم اندیشی هماهنگی، تعامل و ظرفیت‌های استانی برای حضور کاروان‌های راهیان نور و همچنین استقرار جهاد رسانه‌ای راهیان نور کشور که در بنیاد حفظ آثار کرمانشاه برگزار شد هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و هم فکری جهت معرفی شاخص‌های تراز اول استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت: به واسطه اینکه آغاز و پایان جنگ در این استان بود و تقدیم ۹۸۰۰ شهید، ۱۹۶۰۰ جانباز، ۱۷۰۰ آزاده ظرفیت خوبی در راستای راهیان نور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی راهیان نور را یکی از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: به این منظور ضروری است تمام زمینه‌های مهم را فراهم کنیم.

,

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور بیان داشت: راهیان نور به عنوان یک صنعت گردشگری تعالی بخش می‌تواند باعث رشد، تعالی و توسعه فرهنگی و زیرساختی استان کرمانشاه شود.

,

این مسئول گفت: همانطور که امام (ره) از وفاداری و ولایتمداری مردم کرد صحه گذاشت باید بتوانیم این فرهنگ کرمانشاه را به تمام جهان منتقل کنیم.

,

رحیم زاده یادمانهای استان کرمانشاه را بی نظیر ارزیابی کرد و ادامه داد: باید تمام تلاش خود را انجام داد که رشادت‌ها و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس این استان را به‌خوبی به نسل جدید انتقال دهیم.

,

وی با اشاره به آمار یادمان‌های کل کشور گفت: ۵۷ یادمان در کل کشور وجود دارد و از این تعداد استان کرمانشاه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

,

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد: بالغ بر ۷ استان از جمله کردستان، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، ایلام و آذربایجان به طور مستقیم میزبان کاروان‌های راهیان نور هستند.

,

این مسئول افزود: ضروری است جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس کرمانشاه با موج رسانه قوی، محکم و پرصلابت به گوش ملت برسد.

,

رحیم زاده با بیان اینکه راهیان نور جناحی و حزبی نیست و متعلق به تمام مردم ایران است، گفت: رسانه القا کننده هویت فرهنگی جامعه است و می‌توانند در راستای ارتقا فرهنگ جامعه بسیار تأثیرگذار ظاهر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه