اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر قوچان؛

جابجایی قبور در آرامستان قوچان تکذیب شد

جابجایی قبور در آرامستان قوچان تکذیب شد
سخنگوی شورای شهر قوچان گفت: به دلیل اشتباه یکی از پیمانکاران آرامستان این شهر، فقط سنگ برخی قبور جابجا شده بود اما برخلاف برخی شایعات، هیج یک از قبور جابجا نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، طی روزهای اخیر پیام هایی مبنی بر جابجایی قبور در آرامستان قوچان در فضای مجازی این شهرستان منتشر و منجر به حواشی زیادی شد که با افزایش چاشنی شایعات توسط برخی افراد در گروه ها و کانال ها تلگرامی منجر به بروز نگرانی در میان شهروندان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علی زیرک، سخنگوی شورای شهر قوچان در پاسخ به خبرنگار صبح توس با تشریح این ماجرا گفت: به تازگی در آرامستان قوچان پیمانکاری برای نصب سنگ قبور مشغول به فعالیت شده است که باتوجه به حجم سنگ هایی که می بایست نصب می شد، این پیمانکار بلافاصله برای نصب این سنگ ها بر روی قبور اقدام می کند.

,

وی ادامه داد: این پیمانکار برای نصب منظم سنگ قبور و در هنگام عملیات عمرانی تصمیم به ایجاد فاصله ای کوتاه در میان سنگ های نصب شده می کند که پس از نصب چند سنگ قبر و به دلیل فاصله های ایجاد شده، هر سنگ قبر با مکان دقیق خود کمی فاصله گرفته و پس از اتمام نصب سنگ قبور یک ردیف، پیمانکار متوجه جابجایی برخی از سنگ های قبور می شود.

,

وی افزود: این پیمانکار بلافاصله متوجه اشتباه خود شده و پس از مدت زمان کوتاهی نسبت به اصلاح اشتباه خود اقدام می کند و تمام سنگ ها را مجدد و بصورت دقیق بر روی قبور نصب می کند.

,

سخنگوی شورای شهر قوچان تصریح کرد: در خدمت رسانی به شهروندان کوچکترین اشتباهی از سوی هیچ پیمانکاری به ویژه در آرامستان پذیرفتنی نیست و این اشتباه نیز کاملا سهوی و غیرعمدی بوده و بلافاصله نیز اصلاح شده است.

,

زیرک در پایان با تاکید بر اصلاح این اشتباه پیمانکار در کمترین زمان ممکن و پیگیری های شورای شهر قوچان گفت: از تمام شهروندان به ویژه خانواده های داغدار که عزیز خود را از دست داده اند، به دلیل این اشتباه پیمانکار، رسما عذرخواهی می کنم و تاکید می کنم که هیچگونه جابجایی در قبور رخ نداده بلکه صرفا سنگ برخی قبور جابجا شده بود که آنهم اصلاح شده است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه