اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد خبر داد

آغاز برداشت عسل بهاره از 2 هزار کلنی زنبور عسل در خلیل آباد/ پیش بینی رشد 30 درصدی برداشت عسل

آغاز برداشت عسل بهاره از 2 هزار کلنی زنبور عسل در خلیل آباد/ پیش بینی رشد 30 درصدی برداشت عسل
مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد از آغاز برداشت عسل بهاره از 2 هزار کلنی زنبور عسل در شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل مقدار 22 تن عسل از سطح 24 زنبورستان شهرستان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید طاهرپور در گفت‌وگو با صبح توس، از آغاز برداشت عسل بهاره در شهرستان خلیل آباد خبر داد و اظهار داشت: کار برداشت عسل بهاره از تعداد 2000 کلنی زنبور عسل شهرستان خلیل آباد آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود با رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل مقدار 22 تن عسل از سطح 24 زنبورستان شهرستان برداشت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش گیاهی مناسب و وجود مراتع و گیاهان دارویی در محدوده شهرستان عسل تولیدی از کیفیت بسیار بالا و بازار پسندی زیادی برخورداراست.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: اجرای پروژه ثبت رکورد زنبورستانها، توسعه استفاده از کندوهای کف باز، مبارزه با آفات و بیماری‌ها، کوچ کلنی ها، بازدید آموزشی زنبورداران، شرایط مطلوب آب و هوایی و سرسبزی مراتع در افزایش تولیدات و ساماندهی و بهبود بهره وری زنبور عسل در شهرستان مفید بوده است

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: امیدواریم با فعالیت های ویژه خصوصاً در بحث تأمین نهاده ها و بازاریابی محصول عسل و تولید دیگر فرآورده های کندو از رشد بیشتری در این صنعت برخوردار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه