اخبار داغ

مسئول کمیته بیولوژیک پدافند غیر عامل وزارت بهداشت:

مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند/ واردات 63 درصد خوراک دام کشور در دست یک نفر/ برندی که محصولاتش هیچ ماده‌ تراریخته‌ای ندارد

مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند/ واردات 63 درصد خوراک دام کشور در دست یک نفر/ برندی که محصولاتش هیچ ماده‌ تراریخته‌ای ندارد
کرمی، مسئول کمیته بیولوژیک پدافند غیر عامل وزارت بهداشت گفت: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می کند و این مسئله در روغن نباتی که می خوریم تا مصارف دیگر وجود دارد که به سلامت ضربه می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پروفسور علی کرمی مسئول کمیته بیولوژیک پدافند غیرعامل وزارت بهداشت صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه استان کرمان گفت: بیماری هایی همچون نازایی، سرطان و استرس در حال افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه ریشه بیماری ها در اختلال سبک زندگی است، ابراز کرد: سبک زندگی باید بر اساس قرآن کریم و ائمه معصومین علیه السلام باشد؛ این در حالی است که دشمن 70 سال طب سنتی و سبک زندگی را از ما گرفته و داروهای شیمیایی را به ما داده است.

,

عضو هئیت مدیره انجمن پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می کند و این مسئله در روغن نباتی که می خوریم تا مصارف دیگر وجود دارد که به سلامت ضربه می زند.

,

کرمی با اشاره به اینکه یک نفر 63 درصد خوراک دام کشور را وارد می کند، اظهار کرد: شاهد تغییر و تحول در صنایع غذایی آستان قدس هستیم تا جایی که در نان رضوی یک قطره روغن تراریخته از یک سال گذشته استفاده نمی‌شود.

,

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی با تأکید بر اینکه سند 2030 سند نابودی سبک زندگی مردم ایران است، عنوان کرد: دشمن در حال تغییر سبک زندگی ما است.

,

وی در پایان با بیان اینکه فردی در کشور است که 10 میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند که باید جلوی این کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: باید سم و کود از محصولات کشاورزی کم شود و در این راستا برای مصرف غذای سالم در کشور باید فرهنگ‌سازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه