اخبار داغ

پایانه مرزی میرجاوه آماده استقبال از زائرین اباعبد الله الحسین (ع) است

پایانه مرزی میرجاوه آماده استقبال از زائرین اباعبد الله الحسین (ع) است
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی پایانه مرزی میرجاوه برای استقبال از زائرین اباعبد الله الحسین (ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،، ایوب کرد صبح امروز در دیدار با فرماندار میرجاوه از آمادگی پایانه مرزی میرجاوه جهت استقبال از زائرین اباعبد الله الحسین (ع) خبر داد و گفت: این پایانه مرزی به عنوان دروازه ورودی شرقی زائرین پاکستانی عتبات عالیات به کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، همه ساله افتخار مشارکت در میزبانی این افراد را دارد.

وی افزود: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش ظرفیت ورود مسافر، در پایانه مرزی میرجاوه صورت گرفته است که در این میان می توان به احداث سالن تشریفات مسافری با مساحت 230 متر مربع با هشت گیت جدید، 218 متر کریدور اختصاصی جهت عبور زوار، 30 چشمه سرویس بهداشتی جدید و 210 متر سایبان جهت استقرار موقت زوار، اشاره کرد.

به گفته این مسئول، برنامه های دیگری نیز جهت توسعه پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات به مسافرین و زائرین در دست اقدام می باشد که در این بین می توان به عملیات توسعه و افزایش مساحت سالن مسافری به میزان 3 هزار و 500 متر اشاره کرد که در حالت حاضر این پروژه 29 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان هم در این مراسم  ادامه داد: سال گذشته در مجموع بیش از 100 هزار نفر زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشورمان شده اند که تعداد 64 هزار و 100 نفر آن پاکستانی همزمان با ماه های محرم و صفر بوده است.

فرماندار میرجاوه نیز در این دیدار ضمن اشاره به لزوم هماهنگی میان کلیه دستگاه های اجرایی و نهاد های مستقر در پایانه در زمینه خدمات رسانی به زوار، از زحمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه ساماندهی ورود و تردد زوار در سنوات گذشته، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه