اخبار داغ

پر تاخیرترین ایرلاین در خرداد ۹۸

پر تاخیرترین ایرلاین در خرداد ۹۸
بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری در خردادماه امسال هواپیمایی وارش بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص داده است.پویا ایر با ۱۰ درصد کمترین تاخیر پروازی را در مدت یاد شده داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطابق آمار سازمان هواپیمایی کشوری در آخرین ماه بهار سال جاری 5060 پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام شده که سهم پروازهای تاخیردار 1390 پرواز معادل 27.4 درصد بوده است. بر این اساس هواپیمایی وارش با 44 درصد پرواز تاخیر دار در صدر فهرست قرار دارد؛ این ایرلاین در خرداد امسال 176 پرواز انجام داده که 98 پرواز تاخیردار بوده است. هواپیمایی وارش 14 درصد نسبت به اردیبهشت بر تاخیرات پروازی خود افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در رتبه دوم بیشترین پرووازهای تاخیردار  هواپیمایی تابان با 42 درصد قرار دارد. این شرکت نیز در اردیبهشت ماه 21 درصد پرواز تاخیردار داشت که یک ماه بعد آنرا 100 درصد افزایش داده است.
,
 
,
ایرتور با 41 درصد در رده سوم و هواپیمایی زاگرس با 36 درصد چهارمین ایرلاینی بوده که در ماه گذشته بیشترین پروازهای تاخیردار را داشته است. این شرکت‌ها در اردیبهشت امسال به ترتیب 32 و 22 درصد پروازهایشان تاخیردار بود. پویا ایر نیز با 10 درصدکمترین پرواز تاخیردار خردادماه را داشته است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه