اخبار داغ

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان:

ضرورت ساخت میدان تره بار شش ماه بعد از دریافت پروانه در سیرجان/ترمینال جدید در هفته دولت به بهره برداری می رسد

ضرورت ساخت میدان تره بار شش ماه بعد از دریافت پروانه در سیرجان/ترمینال جدید در هفته دولت به بهره برداری می رسد
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: با توجه به جلسه ای که در ماه مبارک رمضان برگزار شد توافق شد که شش ماه بعد از دریافت پروانه میدان تره بار جدید ساخته و غرفه ها واگذار گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمودآبادی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در گفت و گوی با خبرنگار راه آرمان در خصوص زیر ساخت های شهرستان سیرجان اظهارداشت: فعالیت های زیر ساختی در شهرستان سیرجان در حال اجرا است و به بعضی از طرح ها سرعت بخشیدیم و طرح های جدیدی را عنوان کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی افزود: طی آخرین بازدیدی که از ترمینال جدید داشته ایم پیشرفت خوبی داشته و تقریبا آماده بهره برداری است ، یک سری از کار محوطه سازی انجام نشده است که قرار شد هرچه سریع تر انجام شود و حداکثر در هفته دولت ترمینال جدید افتتاح و به بهره برداری برسد.

,

محمودآبادی در خصوص میدان تره بار جدید گفت: با توجه به جلسه ای که در ماه مبارک رمضان برگزار شد توافق شد که شش ماه بعد از دریافت پروانه میدان تره بار جدید ساخته و غرفه ها واگذار گردد.

,

معاون استاندار در خصوص مشکلات زیر ساخت های شهر سیرجان اظهار داشت: شهرداری خیابان های که آسفالت نامناسبی دارند عملیات برداشت آسفالت فرسوده را آغاز کرده و ابتدا زیرساخت آسفالت انجام می شود و سپس آسفالت می شود که این آسفالت تا ۱۰ سال ضمانت دارد و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا پایان امسال تمامی خیابان های که آسفالت فرسوده دارند آسفالت جدید شوند.

,

محمودآبادی اظهارداشت: در بحث محورهای مواصلاتی شهرستان ورودی و خروجی های شهر از چهار طرف دو بانده هستند و در بعضی از مسیرها نیاز به اصلاح هندسی دارد که درحال اجرا می باشد و از اعتبار ۱۲۰ میلیاردی که از منابع شرکت های غیر دولتی تامین و مشخص شده است به جاده های که دچار نقص هستند اعتباراتی است، داده شود تا رفع نقص شوند.

,

معاون استاندار افزود: در بحث زیرگذر مکی آباد مبلغی هزینه شده و لاین زیر پل را آماده کرده اند ، برای خرید و تملک خانه های آن محدوده حدود یکصد و بیست میلیارد ریال باید اعتبار داشته باشیم تا این خانه ها خریداری شوند و در جلسه شورای ترافیک که هفته گذشته برگزار شد و مشاوره ترافیکی شهرداری در این جلسه اعلام کرد که زیر گذر زدن و پل زدن در این نقطه غیر فنی است و تا چند وقت آینده کمربندی جا به جا می شود و حجم ترافیک سبک می شود و این مسیر تبدیل به خیابان می شود و با اصلاح وضعیت هندسی خیابان مسئله حل می شود و نظر مشاور ترافیکی این است که خیابانی که از طرف بیمارستان غرض می آید مسدود شود و حدود ۱۰۰۰ متر جلوتر یک دور برگردان استاندارد ایجاد شود و بر سر چهار راه با ایجاد دو چراغ راهنمایی مشکل تصادفات حل خواهد شد.

,

وی در ادامه افزود: بحث احداث زیر گذر مکی آباد کاملا منتفی می شود زیرا حدود بیست میلیارد هزینه دارد اما با اصلاح هندسی در خیابان کمتر از دو میلیارد هزینه می شود و ۱۸میلیارد تومان در اعتبارات شهری صرفه جویی کرده ایم و این آخرین طرحی است که مشاور ترافیکی داده و در حال مطرح شدن در صحن علنی شورا است و بعد از تصویب در شورا در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

,

معاون استاندار درادامه افزود:سیرجان یک شهر کارگری است و حدود ۲۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی داریم که عمدتا بیمه کارگری هستند و از اول اردیبهشت تا مرداد ماه فصل تمدید قرارداد کارگران با پیمانکاران است که یکسری معضلاتی وجود دارد.

,

محمودآبادی ادامه داد: یک سری از جوسازی ها توسط کارفرمایان انجام می شود به دلیل اینکه بتوانند برای امتیاز بگیرند و دوستانه اعلام کرده ایم که در جهت تمدید قرارداد کارگران جوهای تجمع و امنیتی به وجود نیاورند.

,

وی اظهار داشت : بعضی از خواسته های کارگران قابل احترام است و مرتب کمیسیون کارگری برگزار می شود و مشکل کارگران مورد بررسی قرار می گیرد.محمود آبادی در خصوص تجمع کارگران در هفته گذشته اظهار داشت: بین معدن ۵ و ۳ یک سری مسائل کارگری به نوعی بین کارفرما و پیمانکار رخ داده که منجر به تغییر محل کار شده است و پیمانکاران ضامن هستند که محل و پیمان را تغییر می دهند تمام کارگران سرکار باشند و کارگری بیکار نشود که طی تماسی با مدیر عاملان شرکت ها و پیمانکار ها داشته ایم بنا شد تمامی کارگران به کار گیری شوند.

,

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: برای سامان دهی میدان دام قرار شده است محل های غیر استاندارد و غیر بهداشتی که دام در آنها نگهداری می شود جمع آوری و صنف دامداران تشکیل شود زیرا در حال حاضر صنف ندارند و قابل کنترل نیستند و مقرر شده است که برای دامداران جواز صادر شود و به محل جدید جنب کشتارگاه منتقل شوند.

,

محمودآبادی ادامه داد: ۴۰ آغل ایجاد شده است و با رایزنی های که با اداره جهاد کشاورزی داشته ایم بنا شد با هماهنگی اراضی زمین مجوز توسعه میدان به شهرداری داده شود تا بازار دام زنده افتتاح شود.

,

وی ادامه داد: در رابطه با ورزشگاه امام علی تا ۵ مرداد باید آمادگی خودمان را به سازمان لیگ اعلام کنیم از زمانی که تجهیز و آماده سازی ورزشگاه امام علی را آغاز کردیم تا به الان پروژه های اولیه حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته و پروژه هایی که جدیدا اعلام شده حدود ۵۵ تا ۶۵ درصد پیشرفت داشته است که چیزی حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد این پروژه عملی شده و کار به سرعت پیش میرود و من خیلی امیدوارم که آن آیتم های اساسی که سازمان لیگ برتر از ما خواسته بتوانیم عملیاتی کنیم .

,

محمودآبادی در پایان گفت: لیگ برتر امسال با تاخیر انجام شود و ما با این تاخیر یکی دو هفته ای فرصت بیشتری داریم تا نواقص را برطرف نماییم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه