اخبار داغ

انتصاب یک زمین‌خوار و محکوم فتنه در مؤسسه علمی دولتی

انتصاب یک زمین‌خوار و محکوم فتنه در مؤسسه علمی دولتی
شخصی به نام "ح.ع" که از کارمندان یک مؤسسه علمی- تحقیقاتی که در سال‌جاری بازنشست شده ، بر خلاف قانون و مقررات استخدامی مجدد به کار دعوت شده و با صدور حکم مسئولیت به عنوان رئیس یکی از بخش‌های این موسسه معرفی و مشغول فعالیت شده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، با گذشت 5 سال از فتنه 88 و مجازات بسیاری از فتنه‌گران که با کارشکنی و همکاری با عناصر ضد نظام به دنبال براندازی بودند، همچنان تعدادی از این افراد به دنبال رسیدن به مسئولیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این راستا شخصی به نام "ح.ع" که از کارمندان یک مؤسسه علمی- تحقیقاتی است و در سال‌جاری بازنشست شده ، بر خلاف مقررات استخدامی مجدد به کار دعوت شده و با صدور حکم مسئولیت به عنوان رئیس یکی از بخش‌های این موسسه معرفی و مشغول فعالیت است.

,

این در حالی است که وی در سال 88 از حامیان فتنه بوده و در سالهای گذشته مدتی را به دلیل کلاه برداری و زمین‌خواری در زندان به سر برده ‌است.

,

خاطر نشان می‌شود با روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییر و تحول های گسترده، رئیس این مؤسسه نیز در این تغییرات عزل و فرد دیگری منصوب شد که با روی کار آمدن رئیس جدید، برخی افراد فاقد صلاحیت و مسئله دار در این موسسه بکارگیری شده‌اند.

,

بارها مقام معظم رهبری بر لزوم فاصله گرفتن مسئولین از فتنه گران تأکید کردند و یکی از مهمترین خطوط قرمز نظام را بحث فتنه دانستند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه