اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان/ همه دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی باشند

ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان/ همه دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی باشند
امام جمعه بروجرد گفت: باید با هنجارشکنان گستاخ برخورد شود و نیروی انتظامی در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارد و همه باید با هماهنگی و همکاری در کنار نیروی انتظامی کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: بحث مبارزه با هنجارشکنی، بحث قرآنی و روایی است و در سیره اهل‌بیت(ع) کاملاً مشهود است و هر مسلمانی باید وظیفه خود بداند که در مقابله با ناهنجاری‌ها احساس تکلیف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با تأکید بر اینکه نباید نسبت به هنجارشکنی در جامعه بی‌تفاوت باشیم افزود: قرآن ما را به این کار تشویق و ترغیب کرده که باید مردم امربه‌معروف و نهی از منکر کنند و امربه‌معروف و نهی از منکر باید ناشی از ایمان باشد.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: بر همه مسلمانان واجب است که اگر منکری را دیدند نهی کنند و با مواردی مانند رباخواری، گران‌فروشی، احتکار، بدحجابی و سگ گردانی و همچنین با مظاهر فساد و فحشا باید برخورد شود.

,

 

,

وی بیان کرد: برخورد با این موارد باید دلسوزانه، با نرمش و مؤدبانه باشد و اگر به افرادی که در جامعه هنجارشکنی می‌کنند، روزی چند نفر این افراد را نهی از منکر کنند و تذکر دهند که قطعاً مؤثر است؛ البته باید با هنجارشکنان گستاخ برخورد شود و نیروی انتظامی در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارد و همه باید با هماهنگی و همکاری در کنار نیروی انتظامی کمک کنند.

,

 

,

حسینی گفت: دشمن در تلاش است تا ولنگاری و بدحجابی را در جامعه اسلامی گسترش دهد اما باید با نهی از منکر و اقدامات دیگر دشمن را دررسیدن به اهدافش ناامید گذاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه