اخبار داغ

امام جمعه موقت قزوین:

عملکرد ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی قابل تقدیر است/ رواج فساد در جامعه جزو سنگرهای دشمن است

عملکرد ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی قابل تقدیر است/ رواج فساد در جامعه جزو سنگرهای دشمن است
امام جمعه موقت قزوین گفت: لازم است همگان و بویژه روحانیون که وظیفه دینی به عهده دارند از موضع فرمانده ناجا در مقابله با هنجار شکنی به عنوان حرکتی مقدس حمایت کنند، درواقع تقدیر و پشتیبانی برای رسیدن به موفقیت در این وظیفه خطیر دارای اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره مواضع اخیر فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان در جامعه اظهار کرد: امروز دشمن در تمام جبهه‌ها از جمله مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و خانواده به مقابله با انقلاب اسلامی و ارزش‌های ما برخواسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه جمعی که از نظر اعتقادی دارای مبانی مستحکمی نبوده یا متوجه سودجویی‌های دشمن نیستند تحت تاثیر تبلیغات منفی از کانال‌های بیگانه قرار گرفته و آلت دست و آتش بیار معرکه شده‌اند که حجاب و هنجارشکنی‌هایی از قبیل سگ گردانی و موسیقی‌های طاغوتی از آن دسته است. 
,
 
,
امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: قانون، امر به معروف و نهی از منکر را برعهده نیروی انتظامی گذاشته و این نهاد به عنوان ضابط قضایی و مامور پیگیری عمل می‌کند، اما باید توجه داشت که این پدیده مساله‌ای شرعی، اسلامی و انسانی بوده و وظیفه‌ای همگانی است و برعهده گرفتن نیروی انتظامی این تکلیف را از سایرین سلب نمی‌کند.
,
 
,
وی افزود: لازم است همگان و بویژه روحانیون که وظیفه دینی به عهده دارند از این حرکت نیروی انتطامی و موضع فرمانده ناجا در مقابله با هنجارشکنی به عنوان حرکتی مقدس حمایت کنند، درواقع تقدیر و پشتیبانی برای رسیدن به موفقیت در این وظیفه خطیر دارای اهمیت است.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: باتوجه به ظریف بودن این اقدام ناجا از یک طرف باید بگونه‌ای عمل شود که منجر به برخورد خشن، تحریک به هنجار شکنی و ایستادگی و اسلام زدگی و قانون گریزی نشود و از طرف دیگر جنبه ارشادی و جذب نیز داشته باشد.
,
 
,
لزوم حمایت از ناجا در تامین امنیت
, لزوم حمایت از ناجا در تامین امنیت,
 
,
وی افزود: طبق اظهارات فرمانده ناجا حدود 300هزار پیامک اخطاری و نصیحت گونه به افرادی که حجاب را بدرستی رعایت نکرده‌اند ارسال شده که اقدام ابتکاری خوبی است، اما لازم است همگان وارد میدان شده و درکنار برخورد که وظیفه نیروی انتظامی است تذکر لسانی و نصیحت عامه را دنبال کنند.
,
 
,
قابل بیان کرد: نیروی انتظامی در خدمت نظام است و برای حفظ امنیت، ظواهر اسلام و حاکمیت قانون تلاش می‌کند، از این رو آحاد مردم باید قدردان آنان باشند و من نیز به نوبه خود از این ارگان تقدیر و تشکر می‌کنم، البته لازم است نیروی انتظامی تلاش‌ها و آموزش نیروهایش را افزایش دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: درکنار نیروی انتظامی مردم و سایر مسئولین و دستگاه‌ها نیز باید از آنان پشتیبانی کنند، باید بدانیم امروز کشور باوجود بمباران شایعات و تبلیغات سوء از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار است که قابل مقایسه با سایر کشورها نیست.
,
 
,
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به عواقب رواج قانون شکنی اذعان کرد: عواقب عدم رعایت قانون همه جامعه را درگیر می‌کند، مانند موقعی که آتشی افروخته شده و خانه‌های اطراف نیز از آن و یا آثارش در امان نیستند؛ اکنون نیز دشمن آتش روی بنزین می‌ریزد و با ابزارهایی همچون آزادی، قانون و شعارهای دروغین نظام را محکوم می‌کنند.
,
 
,
وی در پایان عنوان کرد: رواج هنجارشکنی مساله‌ای خطرناک و جزء سنگرهای جنگ دشمن است از این رو همه باید هوشیار و مراقب باشیم  و درکنار فعالیت نیروی انتظامی به عنوان ضابط قانونی خود نیز با حمایت از این ارگان خوبی‌ها را نشر دهیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه