اخبار داغ

روش های ممکن برای داشتن لبخند هالیودی

روش های ممکن برای داشتن لبخند هالیودی
لبخند بدون شک می تواند در روحیه شما و زیباتر دیده شدن شما تاثیرات مثبتی بگذارد .
[

چگونه دندان های زیبا و سالم داشته باشیم؟
یکی از زیبایی های ظاهری در چهره هر فرد لبخند می باشد که جهت داشتن لبخند هالیوودی و زیبا افراد باید نکات زیبایی در چهره که بخش اعظمی از آن به دندان و فک مرتبط می باشد را رعایت نماید. تمایل افراد به داشتن لبخند هالیوودی سبب شد تا افراد در پی رفع نقص های ظاهری خود اقدام نمایند. پزشکان قبل از انجام هر روشی انواع متفاوتی از لبخند ها را بررسی می کنند و در نهایت بیمار می توانند بهترین لبخند را انتخاب نماید و پزشک روش پیشنهادی را شروع نماید.
در این مقاله با اصلاح طرح لبخند آشنا و به بررسی روش هایی که بر لبخند هالیوودی تاثیر می گذارد می پردازیم.
 

, چگونه دندان های زیبا و سالم داشته باشیم؟,
,
, اصلاح طرح لبخند,
,

, ,

طرح لبخند برای داشتن دندان هایی زیبا
لبخند بدون شک می تواند در روحیه شما و زیباتر دیده شدن شما تاثیرات مثبتی بگذارد . اما اگر شما دندان های نافرم و نامرتبی داشته باشید، هیچگاه دوست ندارید که لبخند بزنید و این کار برای شما باعث عذاب است. اما نباید نگران باشید زیرا شما می توانید از طرح لبخند برای داشتن دندان هایی زیبا و ردیف استفاده کنید و لبخندی زیبا داشته باشید. در طرح لبخند دندان های جلویی که در لبخند شما تاثیرگذار هستند، مورد ترمیم قرار می گیرند و لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می آوردند. در این روش پزشک با استفاده از روش هایی همچون لمینت، کامپوزیت و باندینگ می تواند به رفع عیوب ظاهری دندان ها پرداخته و چهره و لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان آورد.
 

, طرح لبخند برای داشتن دندان هایی زیبا,
, .,
,

ارتودنسی روشی برای داشتن دندان هایی زیبا
ارتودنسی یکی از روش های معمولی برای بازگرداندن زیبایی دندان ها است که همه افراد می توانند از این روش برای داشتن دندان های زیبا و مرتب استفاده نمایند. تاثیر انجام ارتودنسی برای داشتن دندان هایی زیبا بدون شک غیر قابل انکار است. ارتودنسی علاوه بر اینکه باعث ایجاد دندان هایی زیبا می شود، همچنین در کنار آن باعث درمان بیماری های دهان و دندان همچون پوسیدگی دندان و بیماری های لثه می شود. همچنین دندان های نامرتب باعث جویدن سخت تر غذاها شده و باعث می شود تا غذا لابلای این دندان ها جمع شود که با ارتودنسی و ردیف کردن دندان ها این مشکلات حل شده و حالت فک و صورت نیز تغییر پیدا می کند. ارتودنسی کاری زمان بر است و شما برای مرتب شدن دندان های خود باید فرصت کافی و لازم را داشته باشید.
برای انجام ارتودنسی براکت هایی که مانند نگین است بر روی دندان قرار می گیرند و سپس سیم هایی از این براکت ها رد می شوند. این سیم ها بر روی دندان ها فشار می آوردند تا دندان ها با این فشار جابجا شوند و در جای اصلی خود قرار گیرند. این سیم هر ماه توسط پزشک با توجه به فرم قرارگیری دندان و شل شدن آن تعویض می شود. با انجام ارتودنسی شما می توانید به راحتی غذا بخورید و به راحتی نخ دندان بکشید و مسواک بزنید. در حین انجام ارتودنسی باید دقت کنید که از گاز زدن و شکستن مواد سخت با دندان ها خودداری کنید زیرا باعث شکسته شدن براکت ها و سیم ها شده و از همه مهمتر باعث می شود تا به دندان ها فشار آید و دندان ها آنگونه که باید و شاید صاف و ردیف نخواهند شد. ارتودنسی باعث می شود تا شما دندان هایی زیبا و مرتب داشته باشید و اعتماد به نفس خود را مجددا به دست آورید.
 

, ارتودنسی روشی برای داشتن دندان هایی زیبا,
, ارتودنسی, ارتودنسی, ارتودنسی, .,
, .,
,

, ,

تاثیر ارتودنسی بر لبخند هالیوودی
در واقع در بررسی زیباترین لبخند های هالیوودی شکل و قرارگیری لب بسیار تاثیر گذار می باشد و از طرفی نحوه قرار گیری لب ها بر روی دیگر مستلزم نوع چینش درست و زیبا دندان و فک می باشد بدین خاطر افرادی که دارای دندان های به اصطلاح کج و یا دارای ناهنجاری فک هستند نمی توانند لبخند زیبا و هالیوودی داشته باشند. ولیکن این افراد در سنین مختلف از طریق درمان های دندان پزشکی می توانند بسیاری از نواقص دهان و دندان را برطرف نمایید تا به هدف خود یعنی لبخند هالیوودی دست یابند.
یکی از روش های درمانی دندان پزشکی که افراد را به سوی لبخند زیبا سوق می دهد ارتودنسی می باشد در این روش بسیاری از به هم ریختگی دندان و ناهنجاری های فک مانند نامتوازن بودن دو فک برطرف می شود. اغلب ارتودنسی بین 2 تا 3 سال زمان می برد و بهترین زمان برای انجام آن سن 12 سالگی می باشد ولیکن افراد در سنین بالا توانایی انجام این روش درمانی را خواهند داشت. با اتمام روش درمان فرد متوجه تغییراتی بسیاری در چیدمان دندان ها، حرکت فک ها، و نوع قرارگیری لب ها می شوند در واقع ارتودنسی لب های بیرون زده را بسیار خوش فرم می نماید و لب های باریک را برجسته تر می کنند که این خود عامل لبخند هالیوودی می باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر لبخند هالیوودی گرد و یا کشیده بودن صورت می باشد در حقیقت با انجام ارتودنسی تناسبی میان چهره فرد برقرار می شود چرا که جلو بودن فک پایین سبب گرد شدن صورت فرد و جلو بودن فک بالا سبب کشیدگی صورت می شود.
 

, تاثیر ارتودنسی بر لبخند هالیوودی,
, .,
, .,
,

ایمپلنت در زیبایی دهان
ایمپلنت یکی از مهمترین روش ها در زیبایی دهان است که باعث می شود ظاهر دهان و دندان به طرز چشمگیری تغییر پیدا کند. ایمپلنت معمولا برای دندان های جلویی که خیلی توی چشم هستند استفاده می شود. در این روش ایمپلنت به صورت یک پایه در درون استخوان فک گذاشته می شود و پس از گذشت چند هفته که استخوان اطراف فک با پایه های ایمپلنت تطبیق پیدا نمود، آنگاه دندان با پیچ و مهره هایی بر روی این پایه های ایمپلنت نصب می شوند. این روش کاشت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افرادی دارد که به دلایل گوناگون دندان های خود را از دست داده اند و همین امر باعث می شود که دندان های آنها دوباره مانند قبل زیبا شوند. ایمپلنت معمولا هزینه بالایی دارد اما روشی دائم برای کاشت دندان است.

, ایمپلنت در زیبایی دهان, ایمپلنت در زیبایی دهان,
, ایمپلنت یکی از مهمترین روش ها در زیبایی دهان است که باعث می شود ظاهر دهان و دندان به طرز چشمگیری تغییر پیدا کند. , ایمپلنت, ایمپلنت, معمولا برای دندان های جلویی که خیلی توی چشم هستند استفاده می شود, در این روش ایمپلنت به صورت یک پایه در درون استخوان فک گذاشته می شود و پس از گذشت چند هفته که استخوان اطراف فک با پایه های ایمپلنت تطبیق پیدا نمود، آنگاه دندان با پیچ و مهره هایی بر روی این پایه های ایمپلنت نصب می شوند. این روش کاشت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افرادی دارد که به دلایل گوناگون دندان های خود را از دست داده اند و همین امر باعث می شود که دندان های آنها دوباره مانند قبل زیبا شوند. ایمپلنت معمولا هزینه بالایی دارد اما روشی دائم برای کاشت دندان است,

, ,

لبخند هالیوودی چیست؟ 
زیبا و جذاب ترین لبخند بین عموم افراد به لبخند هالیوودی شهرت دارد لبخند هالیوودی مستلزم زیبایی در شکل ظاهری در صورت می باشد که افراد گاهی مجبور به تغییراتی در فرم لثه، طول دندان ها، فاصله و برجستگی دندان ها می شوند در نتیجه افراد برای دستیابی به چنین لبخندی به سمت روش های پزشکی سوق داده می شوند.
در حقیقت فرد زمانی می تواند لبخند هالیوودی بر لب داشته باشد که دندان و لثه ها در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند تا چنین لبخندی سبب جذابیت و جلوه نمایی وی شود. روش های بسیار متنوعی برای دستیابی لبخند های هالیوودی وجود دارد که در ادامه با برخی از روش ها آشنا می شویم.
عوامل تاثیر گذار بر لبخند هالیوودی:
عواملی که سبب داشتن لبخند هالیوودی می شود به دو دسته کلی تقسیم می شوند

, لبخند هالیوودی چیست؟,
, .,
, .,
, :,
,
  • عوامل پزشکی
,
  • عوامل پزشکی
  • ,

    در واقع گاهی فرد برای داشتن لبخندی هالیوودی نیاز به درمان های پزشکی در دندان و فک ها دارد که به دو روش ارتودنسی و ایمپلنت می توانند به چنین لبخندی دست یابند. البته هر روش در ادامه به صورت مجزا تفسیر می شود.

    , .,
    • پرهیز های رفتاری و غذایی
    ,
  • پرهیز های رفتاری و غذایی
  • ,

    گاهی فرد زیبایی دندان و فک را دارا می باشد ولیکن برای رسیدن به لبخندی جذاب و هالیوودی باید برخی از رفتار ها نادرست را ترک نماید. رفتار هایی مانند:

    , :,
    • سیگار کشیدن را ترک نمایید.
    • استفاده از رژ گونه را کنار بگذارید.
    • افراط در مصرف چای و نوشیدنی های الکلی مضر می باشد.
    • هر ساله به دندانپزشک مراجعه نمایید
    • به صورت منظم از مسواک و نخ دندان استفاده کنید.
    ,
  • سیگار کشیدن را ترک نمایید.
  • , .,
  • استفاده از رژ گونه را کنار بگذارید.
  • , .,
  • افراط در مصرف چای و نوشیدنی های الکلی مضر می باشد.
  • , .,
  • هر ساله به دندانپزشک مراجعه نمایید
  • , ,
  • به صورت منظم از مسواک و نخ دندان استفاده کنید.
  • , .,

    علم پزشکی به داشتن لبخند هالیوودی کمک شایانی می کند روش هایی مانند: ارتودنسی، ایمپلنت، باندینگ دندان، روکش دندان، کاشت دندان و تغییر رنگ دندان می باشد.
     

    , .,
    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه