اخبار داغ

گزارش دانا از داغ‌ترین‌های فضای مجازی؛

گرامیداشت جشن روز دختر توسط کاربران فضای مجازی/ هشتگ #میراث_کهن داغ شد!

گرامیداشت جشن روز دختر توسط کاربران فضای مجازی/ هشتگ #میراث_کهن داغ شد!
پس از ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همراه با برگزاری جشن ۲۵ هزارنفری دختران انقلاب در مشهد، هشتگ #میراث_کهن داغ شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همراه با برگزاری جشن ۲۵ هزارنفری دختران انقلاب در مشهد، هشتگ #میراث_کهن داغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاربران فضای مجازی با استفاده از این هشتگ هویت زن تراز انقلاب اسلامی را معرفی و در همین راستا سبک زندگی دختران انقلاب را یادآوری کردند.

,

انتشار بیش از 71 هزار توییت با هشتگ میراث کهن از سوی بالغ بر 4 هزار و 200 کاربر موجب شد این هشتگ ترند نخست توییتر فارسی شود.

,

, ,

با ثبت بیش از 61 میلیون لایک یا فیو برای توئیت های هشتگ حجاب کهن حاکی از استقبال کاربران از محتواهای تولید شده از این هشتگ بوده.

,

در اینستاگرام نیز بیش از ۵ هزار پست ذیل این هشتگ منتشرشده است.

,

بر اساس گزارش های ثبت شده و واکاوی داده ها بیش از 71 هزار پست نیز توسط 4 هزار کاربر ذیل هشتگ تجربه آرامش به ثبت رسیده است. این هشتگ نیز در کنار هشتگ میراث کهن داغ شده بود.

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

در برخی از این توییت ها به سیاسی شدن مقوله پوشش اشاره شده بود؛ این توییت ها عنوان می کردند که جریان سیاسی حاکم بر دولت، در برهه های مختلف به ویژه در ایام انتخاباتها سعی می کند با بزرگنمایی دو گانه های فرهنگی - سیاسی در مساله حجاب (مثلا به بهانه برخورد پلیس با چند هنجار شکن) و تبدیل آن به مساله اصلی رسانه ها، ناکارآمدی مفرط خود در حل مشکلات معیشتی را بپوشاند.

,

 

,

, ,

 

,

برخی از کاربران هم به نمایش اثرات حجاب پرداخته و در توییت های خود به این موضوع اشاره کرده بودند که حجاب باعث آرامش روحی و روانی برای زنان و مردان یک جامعه است.

,

این کاربران معتقد هستند حجاب زن، آرامش خودش، خانواده اش و جامعه اش را در پی دارد همچنانکه اخیرا نمونه فیلمهایی از غربیها و حتی داخلیها در فضای مجازی زیاد شده که با امتحان کردن حجاب، تجربه خود را ازحجاب داشتن و آرامشی که به دست آورده اند بازگو می کنند.

,

, ,

 

,

کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر با استفاده از کلید واژه های میراث کهن و تجربه آرامش نشان دادند که اگرچه این روزها برخی از اشخاص و جران های خاص از خارج از کشور به دنبال تحریک افکار عمومی برای مقابله با حجاب هستند و گاهی در برخی از شبکه ها برخی از تصاویر مربوط به کشف حجاب را منتشر می کنند اما افکار عمومی و غالب مردم همچنان به اصول دینی و ملی خود که حجاب یکی از نمودهای آن است پایبند هستند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه