اخبار داغ

فرمانده سپاه میناب:

کمر منافقین وحامیانشان در عملیات مرصاد شکسته شد/ اقتدار ایران اسلامی مدیون تفکر بسیجی و عمل انقلابی است

کمر منافقین وحامیانشان در عملیات مرصاد شکسته شد/ اقتدار ایران اسلامی مدیون تفکر بسیجی و عمل انقلابی است
فرمانده سپاه میناب گفت: آنچه امروز کشور و دنیا به آن نیاز دارد، ایستادگی در مقابل زورگویان است که تنها با مقاومت معنا پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز با یادآوری پنج مرداد سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: کمر منافقین و حامیانشان در عملیات مرصاد شکسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی وحدت و یکپارچگی ملی و عزم و اراده امام و امت را رمز شکت دشمن در عملیات مرصاد عنوان کرد و گفت: عملیات مرصاد نمادی ماندگار و الهام‌بخش از وحدت، یکپارچگی ملی و عزم و اراده امام و امت در جامعه اسلامی برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی ومظهر نفرت و بیزاری ملت ایران از جنایتکاران و ستون پنجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس و چه بسا در همیشه تاریخ این سرزمین است.

,

فرمانده سپاه میناب نفاق را خطر همیشگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: اختلاف و چند دستگی زمینه ساز عرض اندام منافقین است پس در همه حال باید برای نابودی دشمن متحد شویم.

,

وی افزود: عملیات مرصاد درس‌های بسیاری داشت که بزرگترین آن ریشه کن کردن دشمنان در فرصت مناسب بود که به جهانیان نشان دادیم با مقاومت بر دشمنان می‌توانیم فائق بیاییم.

,

احمدی نیا مقاومت و ایستادگی درمقابل زورگویان و ظالمان را تحقق بخش وعده نصرت اللهی دانست و تاکید کرد: آنچه امروز کشور و دنیا به آن نیاز دارد، ایستادگی در مقابل زورگویان است که تنها با مقاومت معنا پیدا می‌کند.

,

وی تاکید کرد: قطعا با وحدت و انسجامی که در رده‌های مختلف بسیج و لایه‌های مختلف جامعه و مردم وجود دارد در این جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم موفق عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنیم.

,

فرمانده سپاه میناب با بیان این که امروز بسیج نقش تاثیرگذاری در صحنه‌های مختلف دارد، افزود: از زمان شکل‌گیری بسیج تا کنون این نهاد مقدس یکی از مؤثرترین عوامل انسانی، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیشمار در کشور بوده که در عرصه‌های مختلف همواره منشأ فعالیت‌ها و خدمات گوناگون بوده است.
فرمانده سپاه میناب اقتدار امروز کشور را مدیون تفکر بسیجی وعمل انقلابی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، امدادی، بهداشتی امنیتی و دفاعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... با توجه به عمق و گستره سازمانی در سراسر کشور و حضور در بین اقشار مختلف جامعه، کارآمدی خود را به شایستگی به نمایش گذاشته است.

,
,

احمدی نیا خاطر نشان کرد: همه این سربلندی‌های ایران اسلامی را مدیون مردم آگاه و همیشه در صحنه‌ای است که هیچگاه در مقابل دسیسه‌های دشمن کوتاه نمی آیند و با مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها خواهند ایستاد و هیچ گاه از توطئه های دشمن در منطقه غافل نیستند و با تفکر بسیجی وعمل انقلابی همیشه دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته اند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه