اخبار داغ

مربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان:

دورخیز وزنه‌برداران زنجان برای افتخار آفرینی در المپیک/ راه‎اندازی خانه وزنه‎برداری نیاز ورزشکاران زنجانی است

دورخیز وزنه‌برداران زنجان برای افتخار آفرینی در المپیک/ راه‎اندازی خانه وزنه‎برداری نیاز ورزشکاران زنجانی است
مربی تیم ملی وزنه برداری زنجان از دورخیز وزنه‌برداران زنجان برای افتخار آفرینی در المپیک‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از سال 90 استعدادیابی وزنه‌برداری را در استان زنجان آغاز کردیم، اظهار کرد: ورزشکارانی را از هشت سالگی در اختیار گرفته و توانستیم این استعدادها را به تیمهای ملی معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سختی‌های زیادی را برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: ما رقبایی را از خوزستان، اصفهان، اردبیل و تهران داشتیم که توانستیم در این سال‎ها موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

,

مربی تیم وزنه‎برداری استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 95 حسین سلطانی برای نخستین بار نایب قهرمان نوجوانان جهان شدند، عنوان کرد: امیر عزیزی دیگر وزنه‎بردار زنجانی نیز در سال 97 به تیم ملی دعوت شد از هشت مدال کسب شده تیم ایران چهار سال مدال توسط وزنه برداران زنجانی کسب شد.

,

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار 30 درصد تیم ملی از ورزشکاران زنجانی تشکیل شد، افزود: ما اهداف مهم و با ارزشی همچون حضور در المپیک‌های 2024 و 2028 را داریم تا بتوانیم برای زنجان افتخارآفرینی کنیم.

,

نصرتی با بیان اینکه راه‎اندازی خانه وزنه‎برداری نیاز اولیه ورزشکاران این رشته است، ادامه داد: یک شهر با این همه استعداد تنها یک سالن وزنه برداری و آن هم در حد یک اتاق دارد.

,

وی بیان کرد: ما نیازمند حمایت مسئولان در تامین ابزارآلات وزنه‎برداری هستیم، اکنون وجود پنج دستگاه هالتر وزنه‎برداری نیاز این رشته بوده و درخواست مساعدت را در این راستا داریم.

,

مربی تیم ملی وزنه‎برداری با تاکید بر اینکه در صورت حمایت از این ورزش می‌توانیم افتخارات بزرگی را برای استان رقم بزنیم، اظهار کرد: ما استعدادهای خوبی در استان زنجان داریم که نیاز به حمایت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه