اخبار داغ

در هفته گذشته توسط نیروی انتظامی خراسان جنوبی انجام شد

کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم موادمخدر در خراسان جنوبی/ باند مسلح قاچاق موادمخدر منهدم شد

کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم موادمخدر در خراسان جنوبی/ باند مسلح قاچاق موادمخدر منهدم شد
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این‌که طی هفته‌گذشته در استان 2156 کیلوگرم موادمخدر کشف شده گفت: : باند مسلح قاچاق موادمخدر که طی سالیان گذشته در چند استان فعالیت داشتند، منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم نمایش کشفیات اخیر موادمخدر استان خراسان جنوبی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمادگی انتظامی و نیروهای عمل‌کننده در خصوص مواد مخدر اشراف خوبی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم نمایش کشفیات اخیر موادمخدر استان خراسان جنوبی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمادگی انتظامی و نیروهای عمل‌کننده در خصوص مواد مخدر اشراف خوبی داریم.,

وی افزود: از ابتدی سال‌جاری تاکنون 16 تن کشفیات انواع موادمخدر در استان داشتیم و این کشفیات 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال‌پیش افزایش داشته است.

,

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفته گذشته بیش از 2 تن انواع موادمخدر کشف شده است و مهم‌ترین محموله، 1375 کیلوگرم مورفین بود که با مشارکت استان خراسان‌رضوی در طبس کشف شد که از استان‌های جنوب‌شرقی کشور وارد استان شده بود و قصد انتقال به شمال‌غرب و خروج از کشور داشت.

,

معتمدیان با بیان این‌که خراسان جنوبی در کریدورهای شرقی و کویری کشور قرار دارد افزود: کم‌ترین ورود موادمخدر از مرزهای خراسان جنوبی است و عمده موادمخدر کشف شده در استان، از مرزهای سایر استان‌ها وارد کشور می‌شود.

,

سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با موادمخدر در سطح استان انجام شده است.

,

وی افزود: مواد کشف‌شده طی هفته‌گذشته در استان 2156 کیلوگرم بوده که طی 25 عملیات به دست آمده است و 65 نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند و 23 دستگاه خودرو توقیف شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین محوله، 1375 کیلوگرم مورفین بود که در یک دستگاه خودروی سنگین کشف شد.

,

شجاع اظهار کرد: باند مسلح قاچاق موادمخدر که طی سالیان گذشته در استان‌های خراسان‌جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان و یزد فعالیت داشتند، در استان‌های خراسان‌جنوبی و یزد مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

,

وی افزود: در این خصوص، 14 نفر رابطین اشرار و 3 نفر از اشرار مسلح اصلی دستگیر شدند و 167 کیلوگرم شیشه در یزد و 127 کیلوگرم شیشه در طبس کشف شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 16 تن موادمخدر در استان کشف شده است که 20 درصد نسبت به سال‌گذشته افزایش داشته است و 482 دستگاه خوردو نیز کشف شده است و بیش از 30 باند قاچاق موادمخدر در استان مورد رهگیری و ضربه قرار گرفته است.

,

شجاع تصریح کرد: بیشترِ موادمخدر از مرزهای جنوب‌شرقی وارد کشور می‌شود و از مرزهای خراسان جنوبی کم‌ترین ورود را داریم.

,

وی در خصوص کشفیات موادمخدر صنعتی اظهار کرد: کشف شیشه در سال‌جاری تاکنون 497 کیلوگرم بوده که نسبت به سال‌گذشته افزایش 2 برابری داشته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سال‌جاری بیش از 2 هزار نفر از قاچاقچان موادمخدر خرده‌فروش و بزرگ دستگیر شدند که نسبت به مدت‌مشابه سال‌گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/4

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه