اخبار داغ

فرماندار زنجان:

امکانات و تجهیزات کُشتی زنجان شایسته این ورزش نیست/ سالن انبار غله بعد از تجهیز در اختیار هیئت کشتی قرار می‎گیرد

امکانات و تجهیزات کُشتی زنجان شایسته این ورزش نیست/ سالن انبار غله بعد از تجهیز در اختیار هیئت کشتی قرار می‎گیرد
فرماندار زنجان با اشاره به مشکلات کشتی زنجان گفت: امکانات و تجهیزات کشتی زنجان شایسته این ورزش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت سالن کشتی تختی زنجان اظهار کرد: ما ظرفیت ها و ورزشکاران خوبی در رشته کشتی داریم که افتخارات خوبی نیز کسب کرده اند بنابراین امکانات و تجهیزات این سالن در شان این ورزش در زنجان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان ایتکه باید از تمام ظرفیت های  این استفاده کنیم، ابراز کرد: تمامی رشته های ورزشی نیاز به توجه دارند اما با توجه به پیشینه ورزش کشتی به نظر می رسد امکانات و تجهیزات به نسبت اثرگذاری در قواره این ورزش نباشد.

,

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه کشتی زنجان نیاز به توجه بیشتر دارد، خاطرنشان کرد: بازدیدی به همراه شهردار زنجان از سالن کشتی تختی داشتیم که تصمیمات خوبی نیز در این زمینه گرفته شد.

,

وی با بیان اینکه تصمیمات گذشته نیاز به پیگیری داشت، عنوان کرد: ما در این بازدید تصمیمات و توافقات را مجددا مورد بررسی قرار داده و قرار بر این شد تا در اسرع وقت عملیاتی شود.

,

عسگری با اشاره به اینکه بخشی از امکانات و تجهیزات سالن آماده می شود، ادامه داد: سالن انبار شرکت غله قرار است از محل اعتبارات ملی و استانی تجهیز شده و در اختیار هیئت کشتی قرار گیرد.

,

وی  با یادآوری اینکه سالن تختی نیاز به تعمیرات و کارهای عمرانی دارد، تصریح کرد: قرار بر این شد تا مشکلات این سالن با جدیت پیگیری و برطرف شود.

,

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: حل مشکل سیستم گرمایشی و سرمایشی این سالن و تامین تشک در اولویت قرار گرفته که باید هرچه سریع تر انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه