اخبار داغ

اسبابِ آماده به زانو درآمدن پول در مقابل غیرت

اسبابِ آماده به زانو درآمدن پول در مقابل غیرت
سبزپوشان در این بازی بسیار امیدوارند از سد الاتحاد بگذرند و به مرحله بعد صعود کنند؛ البته نماینده با غیرت ایران در مقابل تیم متمول التحاد کار سختی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ ذوب‌آهن اصفهان بعد از حذف تیم‌های پرسپولیس و استقلال تنها نماینده کشورمان بود که توانست از مرحله گروهی صعود کند و در حالی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا و کام بک‌های دل‌نشینی داشت به تعطیلات رفت؛ وقفه‌ای که یکی از ایرادات جام باشگاه‌های آسیا به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سبز پوشان که در یارگیری بدون صدا و آرام عمل کردند و از هیاهو دور بودند، البته بازیکن‌های سرباز این تیم هم بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در دقیقه 90 به تیم اضافه شدند؛ در ادامه بازی‌های آسیایی در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 14 مردادماه باید به مصاف الاتحاد عربستان برود؛ بازی برگشت هم دوشنبه 21 مردادماه برگزار خواهد شد.

,

ساعت 20 در شهر ابوظبی  برگزار می‌شود و داور این بازی ما نینگ از کشور چین است، همچنین شی ژانگ، کائو یای و فو مینگ وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ نماینده این مسابقه طلال محمدعلی از اردن و ناظر داوری اسماعیل الحافی از اردن است.

,

علیرضا منصوریان که بعد از حضور خود در اصفهان توانست سبز پوشان را متحول کند و تیم خوبی دست و پا و نتایج خوبی کسب کند این بار تلاش می‌کند خود را به فینال آسیا برساند؛ سبز‌پوشان در چهارفصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و سه بار تا این مرحله نیز صعود کرده که هیچ‌گاه در این سه سال اخیر نتوانسته به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کنند.

,

امام در مقابل الاتحاد عربستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و با بهره‌گیری از بازیکنانی چون رومارینیو مهاجم برزیلی، لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی، مانوئل دو کاستا مدافع مراکشی و الکساندر پریجوویچ مهاجم صربستانی که لوئیزسیرا در اختیار دارد سد محکمی برای سبز پوشان به حساب خواهد آمد

,

نماینده عربستان در شکل جدید لیگ قهرمانان آسیا تاکنون هشت بار شرکت کرده‌ و فصل جاری نهمین حضور آن‌ها محسوب می‌شود، الاتحاد از هشت حضور قبلی هفت بار موفق به صعود از مرحله گروهی شده و این فصل برای نهمین بار به مرحله یک هشتم نهایی رسیده‌ است؛ الاتحاد با دو عنوان قهرمانی در سال‌های 2004 و 2005 و همچنین یک نایب‌قهرمانی در سال 2009 به همراه تیم چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی، پنجمین تیم پرافتخار این رقابت‌ها به شمار می‌آید.

,

سبزپوشان در این بازی بسیار امیدوارند از سد الاتحاد بگذرند و به مرحله بعد صعود کنند؛ البته نماینده با غیرت ایران در مقابل تیم متمول التحاد کار سختی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه