اخبار داغ

چرا فدراسیون بدمینتون ملاک‎های سنجش خود را شفاف اعلام نمی‎کند؟

چرا فدراسیون بدمینتون ملاک‎های سنجش خود را شفاف اعلام نمی‎کند؟
رتبه‌بندی هیئت‎ها بر اساس شاخص‌های اندازه‌گیری است که متأسفانه فدراسیون بدمینتون ایران هیچ‌وقت شاخص‌هایش شفاف اعلام‌نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در هیئت بدمینتون اصفهان بر اساس تقویم فدراسیون است و شلوغ‌ترین فصل سال برای مسابقات بدمینتون و اردوها در این روزهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان تصریح کرد: روز گذشته قهرمانی بزرگ‌سالان رتبه‌بندی پسر ایران برگزار شد که یکی از اعضا توانست بعد از چندین سال مقام سوم را کسب کند.

,

وی افزود: هفته آینده هم رنکینگ بزرگ‌سالان‌ دختر را خواهیم داشت؛ چند نفر از اعضا بعد از آسیب‌دیدگی بهبود پیدا کرده و در این اردو شرکت خواهند کرد که امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنند؛ تیم نونهالان پسر هفته‌های بعد به ارومیه اعزام خواهند شد و اردوهای تیم نونهالان هم در حال انجام است.

,

رجایی عنوان کرد: طبق روال در همین ماه اعزام‌هایی برای لیگ برتر خواهیم داشت، تیم سپاهان اصفهان نماینده لیگ برتر در این دوره مسابقات در قسمت آقایان خواهد بود و برای تیم خانم‌ها هم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این تیم را اعزام کنیم، در این رابطه سال گذشته‌ حامی مالی وجود داشت ولی نتوانستیم سهمیه به دست بیاوریم.

,

وی گفت: بر اساس آمار فدراسیون، هیئت بدمینتون اصفهان جزء هشت ردیف اول بوده ولی از نظر خودمان جزء چهار ردیف اول هستیم؛ نهایتاً این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌های اندازه‌گیری است که متأسفانه فدراسیون بدمینتون ایران هیچ‌وقت شاخص‌هایش شفاف اعلام‌نشده است.

,

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: حق اعضای هیئت‌هاست که بدانند بر چه اساسی رتبه‌بندی می‌شوند بر اساس ارزیابی خودمان فعالیت‌هایمان رو به پیشرفت بوده و توانسته‌ایم به اهدافمان برسیم؛ اگر چه هنوز به ایده آل نرسیده است.

,

وی افزود: بعد از کرمی که قهرمانی ایران در بزرگ‌سالان شد هیچ‌وقت بازیکن مطرحی اعلام نشد به‌تدریج بازیکن‌ها به جدول اصلی مسابقات رسیدند و بعد از سال‌ها اولین سالی است که توانستیم مقام کسب کنیم.

,

رجایی خاطرنشان کرد: در تیم جوانان پسر و دختر هم به خاطر رکودی که در سال‌های قبل در هیئت بود هیچ مقامی نداشتیم ولی کار خود را رو به پیشرفت می‌بینیم و سعی می‌کنیم امکانات خیلی خوبی در اختیار ورزشکار قرار داده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در این وضعیت بد اقتصادی حداکثر حمایت را از ورزشکار انجام دهیم  ولی با این حال محدودیت همچنان وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه