اخبار داغ

رشد ۱۴ برابری حجم تخلیه کالای تجاری در بندر کنگان+ تصویر

رشد ۱۴ برابری حجم تخلیه کالای تجاری در بندر کنگان+ تصویر
بندر کنگان درحجم تخلیه کالاهای تجاری در چهار ماه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۴ برابری بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،سید علی اکبر هاشمی رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان در این باره گفت: در آمار چهارماهه امسال حجم تخلیه کالاهای تجاری در بندر کنگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۴ برابری بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,
هاشمی افزود  : با هدف افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بندر کنگان تاکنون نشست‌های متعددی با تجار و بازرگانان خارج از استان تشکیل شده‌ که نتایج این نشست ها در عملکرد این چهارماهه بخوبی مشهود است.
,

وی بیان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه های انبارداری به صاحبان کالای عمده از جمله مشوق های اداره بندر و دریانوردی بندر کنگان است که در ترغیب فعالان تجاری بسیار تاثیرگذار واقع شده است.

,

هاشمی اظهار داشت: از دیگر‌دلایل افزایش حجم کالای تجاری می توان به فراهم شدن ورود شناور های با تناژ بالا(دوبه) به بندر کنگان اشاره کرد.

,

وی یادآور شد: بندر کنگان به دلیل آبخور مناسب در دهانه و پای اسکله به راحتی می تواند چنین شناور هایی را پذیرش کند .

,

رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان، عنوان کرد: در ارزیابی صورت گرفته از شناور هایی که به بندر کنگان ورود داشتند مالکان آنها از سرعت‌ و کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین وضعیت اسکله ابراز رضایت کافی داشتند

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه