اخبار داغ

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان:

تمرکز هیئت کشتی استان بر روی شهرستان‎هاست

تمرکز هیئت کشتی استان بر روی شهرستان‎هاست
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: خیلی از شهرستان‎ها مانند نطنز و تیران و کرون هیئت کشتی نداشتند که آن‎ها را فعال کردیم و هم‎اکنون بیشترین تمرکز بر روی شهرستان‎هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: دو هفته قبل در شهرستان خمینی‎شهر مسابقات رده سنی خردسالان با نزدیک به ۴٢٠ کشتی گیر در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد و در ادامه هم برنامه انتخابی المپیاد کشوری نونهالان در رشته آزاد فرنگی در روزهای چهارشنبه تا جمعه در شهرستان سمیرم انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات جمع آوری استعدادها از شهرستان های مختلف است که در شهرستان اصفهان متمرکز و اردوهای ١۰ و پنج روزه برگزار تا برای کشتی استان پشتوانه سازی شود.

,

وی افزود: دو ماه قبل هیئت نمونه ایران شدیم و از فدراسیون کشتی تقدیرنامه فرستاده شد چرا که  از لحاظ تعداد بیمه شده بیشترین رشد و جذب کشتی گیر را داشتیم.

,

میرزایی با بیان اینکه تمرکز هیئت کشتی بر روی شهرستان ها است، عنوان کرد: خیلی از شهرستان ها مانند نطنز و تیران و کرون هیئت کشتی نداشتند که آن ها را فعال کردیم و هم اکنون بیشترین تمرکز بر روی شهرستان هاست.

,

مصطفی میرزایی گفت: در ماه قبل چهار نفر از کشتی گیران فرنگی در انتخابی تیم ملی امید بر روی سکو رفتند که امیدواریم اگر فدراسیون عباس مهدی زاده را تورنومتر برده و خوب کشتی بگیرد در تیم امید هم از اصفهان کشتی گیر داشته باشیم؛ در رشته آزاد در رده سنی نونهالان چهار نفر به نام های سجاد اسماعیل زاده، ابوالفضل آتش بس، جلفایی و فریبرز رئیسی به همراه یک مربی در اردوی تیم ملی هستند.

,

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان اذعان کرد: خوشبختانه در رده سنی نوجوانان افرادی از جمله اشکان دهقان و محمد حسین محمودی که در سال قبل در رده سنی نونهالان عنوان دار بودند و در کشور بر روی سکو رفتند امسال نیز به تیم نوجوانان اضافه می شوند و امیدواریم در اردوهای تیم ملی نوجوانان حائز رتبه شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه