اخبار داغ

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران:

پیشرفت اقتصادی در گرو استفاده از تولیدات داخلی است/ نمایشگاه های نوشت افزار داخلی در تمام استان ها ایجاد شود

پیشرفت اقتصادی در گرو استفاده از تولیدات داخلی است/ نمایشگاه های نوشت افزار داخلی در تمام استان ها ایجاد شود
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران با تاکید بر لزوم بهره گیری از تولیدات داخلی از ایجاد نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی استقبال نمود و گفت: دولت باید با ابلاغ بخشنامه به تمامی استانداری ها برای برگزاری نمایشگاهی اینچنین در سطح استان ها برنامه ریزی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید اظهار داشت: امروز و در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان شرایطی ایجاد شده است که در کشور با اتکا به توانمندی های داخلی شاهد رشد و پیشرفت تولیدات هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: ما با بهره گیری از تولیدات با کیفیت می توانیم نیاز خود را برطرف نماییم و حتی صادر کننده تولیدات خود به خارج از کشور باشیم .

,

 

,

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران خاطر نشان کرد : در این بین تولیدات نوشت افزار یک اقدام گسترده و همه جانبه است که مانع از خروج ارز از کشور خواهد بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه هر چه بیشتر به تولید توجه شود استقلال و توانمندی بیشتری نیز ایجاد می گردد افزود: در اثر تولید بیشتر زمینه اشتغال بیشتر نیز ایجاد می گردد و کارگر بیشتری نیز مشغول به کار خواهد شد.

,

 

,

به گفته علوی با فعالیت نیروهای ماهر و نیمه ماهر معیشت خانواده ها و کارگران نیز تامین می گردد و زمینه رفاه بیشتر مردم فراهم خواهد شد و تعاملات تجاری با دیگر کشورها افزایش می یابد.

,

 

,

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه چنین روندی اثرات مثبت خود را نشان می دهد افزود: تولید موفق هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت اثرات مثبت خود را نشان می دهد و دست سوداگران و دلالان را نیز قطع می کند و برای مردم استفاده از تولیدات داخلی به یک روند عادی تبدیل می شود.

,

 

,

وی به نقش دولت در پیشبرد تولیدات نوشت افزار داخلی اشاره نمود و گفت: دولت می تواند با ابلاغ بخشنامه به تمام استانداری ها زمینه برگزاری این قبیل نمایشگاه ها را در سطح تمامی استان ها ایجاد کند و در ادارات و در اموزش و پرورش استفاده از تولیدات داخلی را ترویج دهد.

,

 

,

علوی به بیان راهکارهایی برای استفاده بیشتر از نوشت افزارهای داخلی پرداخت و با اشاره به نقش خانواده ها در این خصوص گفت: باید والدین سعی کنند تا فرهنگ استفاده از محصولات داخلی و تولیدات کشور را در بطن خانواده ایجاد کنند و بیش از گذشته فرزندان خود را با این تولیدات آشنا نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه