مدرس دانشگاه گفت :دشمن درصدد است با ساخت لوازم التحریر خارجی به اشکال مختلف در فرهنگ اسلامی کشور ما رخنه کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ایلام بیدار، "میثم قدسی "،جامعه شناس و مدرس دانشگاه؛ در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط موجود در فروش لوازم خارجی متاسفانه رویکرد مثبتی را در جامعه نسل جدید منبعث نمی کند. کودکان و نوجوانان در سنینی هستند که مدام در حال الگو پذیری بوده و همین الگو پذیری سبب یادگیری و شکل دهی رفتاری و اعتقادی و شخصیت اجتماعی آنان می شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, "میثم قدسی "،جامعه شناس و مدرس دانشگاه؛ در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط موجود در فروش لوازم خارجی متاسفانه رویکرد مثبتی را در جامعه نسل جدید منبعث نمی کند. کودکان و نوجوانان در سنینی هستند که مدام در حال الگو پذیری بوده و همین الگو پذیری سبب یادگیری و شکل دهی رفتاری و اعتقادی و شخصیت اجتماعی آنان می شود., "میثم قدسی "،جامعه شناس و مدرس دانشگاه؛ در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط موجود در فروش لوازم خارجی متاسفانه رویکرد مثبتی را در جامعه نسل جدید منبعث نمی کند. کودکان و نوجوانان در سنینی هستند که مدام در حال الگو پذیری بوده و همین الگو پذیری سبب یادگیری و شکل دهی رفتاری و اعتقادی و شخصیت اجتماعی آنان می شود., ا, یلام بیدار, ,قدسی اظهار کرد : امروزه با فروش لوازم التحریر پر زرق و برق غرب و با اشکال تحریک آمیز که کاملا با فرهنگ جامعه ما همخوانی ندارد شاهد پذیرش بیشتر اجناس خارجی نسبت به اجناس داخلی هستیم، دانش اموزان بیشتر وسایل و ابزاری را می خرند که اشکالی همچون. باب اسفنجی, مک کویین و... داشته باشد این اشکال به شدت با فرهنگ اصیل ایرانی در تضاد است.
, قدسی اظهار کرد : امروزه با فروش لوازم التحریر پر زرق و برق غرب و با اشکال تحریک آمیز که کاملا با فرهنگ جامعه ما همخوانی ندارد شاهد پذیرش بیشتر اجناس خارجی نسبت به اجناس داخلی هستیم، دانش اموزان بیشتر وسایل و ابزاری را می خرند که اشکالی همچون. باب اسفنجی, مک کویین و... داشته باشد این اشکال به شدت با فرهنگ اصیل ایرانی در تضاد است., قدسی اظهار کرد : امروزه با فروش لوازم التحریر پر زرق و برق غرب و با اشکال تحریک آمیز که کاملا با فرهنگ جامعه ما همخوانی ندارد شاهد پذیرش بیشتر اجناس خارجی نسبت به اجناس داخلی هستیم، دانش اموزان بیشتر وسایل و ابزاری را می خرند که اشکالی همچون. باب اسفنجی, مک کویین و... داشته باشد این اشکال به شدت با فرهنگ اصیل ایرانی در تضاد است.,این مدرس دانشگاه افزود: بازار پر سود لوازمالتحریر باعث شده است تا عدهای برای دستیابی به سود بیشتر، محصولات خارجی بیکیفیت، اما پرزرق و برق را به مقدار زیاد وارد کشور کنند در حال حاضر درصد بالایی بازار نوشت افزار و لوازمالتحریر در دست محصولات خارجی بیکیفیت است.
, این مدرس دانشگاه افزود: بازار پر سود لوازمالتحریر باعث شده است تا عدهای برای دستیابی به سود بیشتر، محصولات خارجی بیکیفیت، اما پرزرق و برق را به مقدار زیاد وارد کشور کنند در حال حاضر درصد بالایی بازار نوشت افزار و لوازمالتحریر در دست محصولات خارجی بیکیفیت است., این مدرس دانشگاه افزود: بازار پر سود لوازمالتحریر باعث شده است تا عدهای برای دستیابی به سود بیشتر، محصولات خارجی بیکیفیت، اما پرزرق و برق را به مقدار زیاد وارد کشور کنند در حال حاضر درصد بالایی بازار نوشت افزار و لوازمالتحریر در دست محصولات خارجی بیکیفیت است.,قدسی تصریح کرد : موردی که نبایستی از آن غافل ماند تاثیرات مخرب شخصیت های خشن بر روی دانش آموزان پسر و طراحی فیزیک بدنی شخصیت های کارتونی بر روی دانش آموزان است، دانش اموزان دوست دارند که خود را به شخصیت های کارتونی نزدیک کرده و جای آنان بگذارندخشونت کلامی و غیر کلامی, افت تحصیلی, و... از جمله تاثیرات منفی فروش لوازم التحریر خارجی بر روی دانش اموزان را به دنبال داشته است.
, قدسی تصریح کرد : موردی که نبایستی از آن غافل ماند تاثیرات مخرب شخصیت های خشن بر روی دانش آموزان پسر و طراحی فیزیک بدنی شخصیت های کارتونی بر روی دانش آموزان است، دانش اموزان دوست دارند که خود را به شخصیت های کارتونی نزدیک کرده و جای آنان بگذارندخشونت کلامی و غیر کلامی, افت تحصیلی, و... از جمله تاثیرات منفی فروش لوازم التحریر خارجی بر روی دانش اموزان را به دنبال داشته است., قدسی تصریح کرد : موردی که نبایستی از آن غافل ماند تاثیرات مخرب شخصیت های خشن بر روی دانش آموزان پسر و طراحی فیزیک بدنی شخصیت های کارتونی بر روی دانش آموزان است، دانش اموزان دوست دارند که خود را به شخصیت های کارتونی نزدیک کرده و جای آنان بگذارندخشونت کلامی و غیر کلامی, افت تحصیلی, و... از جمله تاثیرات منفی فروش لوازم التحریر خارجی بر روی دانش اموزان را به دنبال داشته است.,این مدرس دانشگاه تصریح کرد :لوازم التحریر خارجی نیز در بخش کلان جامعه نیز به تضعیف رونق تولید و کالای داخلی انجامیده است از جمله راهکارهای برون رفت از مسئله در دوبعد ساختاری و لایه های اقتصادی و اجتماعی و مدیریت هاست، رونق تولید و ارتقای کیفیت اجناس و لوازم التحریر, کمک به تولید کنندگان, برجسته سازی هویت اسلامی ایرانی و تقویت فرهنگ مقاومت در نسل جدید و نیز اگاهسازی و آموزش خانواده ها در مدیریت فرزندان خود و تغییر نوع نگرش آنان می تواند نقطه مقابل ترویج فرهنگ غرب و رونق تولید گردد.
, این مدرس دانشگاه تصریح کرد :لوازم التحریر خارجی نیز در بخش کلان جامعه نیز به تضعیف رونق تولید و کالای داخلی انجامیده است از جمله راهکارهای برون رفت از مسئله در دوبعد ساختاری و لایه های اقتصادی و اجتماعی و مدیریت هاست، رونق تولید و ارتقای کیفیت اجناس و لوازم التحریر, کمک به تولید کنندگان, برجسته سازی هویت اسلامی ایرانی و تقویت فرهنگ مقاومت در نسل جدید و نیز اگاهسازی و آموزش خانواده ها در مدیریت فرزندان خود و تغییر نوع نگرش آنان می تواند نقطه مقابل ترویج فرهنگ غرب و رونق تولید گردد., این مدرس دانشگاه تصریح کرد :لوازم التحریر خارجی نیز در بخش کلان جامعه نیز به تضعیف رونق تولید و کالای داخلی انجامیده است از جمله راهکارهای برون رفت از مسئله در دوبعد ساختاری و لایه های اقتصادی و اجتماعی و مدیریت هاست، رونق تولید و ارتقای کیفیت اجناس و لوازم التحریر, کمک به تولید کنندگان, برجسته سازی هویت اسلامی ایرانی و تقویت فرهنگ مقاومت در نسل جدید و نیز اگاهسازی و آموزش خانواده ها در مدیریت فرزندان خود و تغییر نوع نگرش آنان می تواند نقطه مقابل ترویج فرهنگ غرب و رونق تولید گردد.,وی با بیان اینکه باید بازار لوازم التحریر از تولیدات داخلی ما و طرح آن از قهرمانان، مشاهیر و شهدای ما باشد، عنوان کرد: در آنصورت است که می توانیم بگوییم اجازه نداده ایم که فرزندان و دانش آموزان جامعه ما از فرهنگ غربی تقلید کنند.
, وی با بیان اینکه باید بازار لوازم التحریر از تولیدات داخلی ما و طرح آن از قهرمانان، مشاهیر و شهدای ما باشد، عنوان کرد: در آنصورت است که می توانیم بگوییم اجازه نداده ایم که فرزندان و دانش آموزان جامعه ما از فرهنگ غربی تقلید کنند., وی با بیان اینکه باید بازار لوازم التحریر از تولیدات داخلی ما و طرح آن از قهرمانان، مشاهیر و شهدای ما باشد، عنوان کرد: در آنصورت است که می توانیم بگوییم اجازه نداده ایم که فرزندان و دانش آموزان جامعه ما از فرهنگ غربی تقلید کنند.,انتهای پیام /
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
ارسال دیدگاه