اخبار داغ

وقتی مکانی نظامی تبدیل به محلی برای رونق تولید می شود/ اشتغال بیش از ۶۰ نفر در گلخانه تولید نشا رودان

وقتی مکانی نظامی تبدیل به محلی برای رونق تولید می شود/ اشتغال بیش از ۶۰ نفر در گلخانه تولید نشا رودان
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف سپاه رونق تولید و محرومیت زدایی است، گفت: در راستای رونق تولید در شهرستان رودان پادگانی که در زمان جنگ تحمیلی مکانی برای آمادگی و تمرینات رزمندگان برای اعزام به جبهه حق علیه باطل بود، تبدیل به گلخانه ای برای تولید نشا محصولات کشاورزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف سپاه رونق تولید و محرومیت زدایی است، گفت: در راستای رونق تولید در شهرستان رودان پادگانی که در زمان جنگ تحمیلی مکانی برای آمادگی و تمرینات رزمندگان برای اعزام به جبهه حق علیه باطل بود، تبدیل به گلخانه ای برای تولید نشا محصولات کشاورزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به جنگ اقتصادی، بهترین راه مبارزه با آن را رونق تولید و اشتغال زایی خواند و تصریح کرد: با توجه به موقعیت بسیار خوب شهرستان رودان به طوری که قطب کشاورزی هرمزگان به شمار می رود سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از ظرفیت های موجود اردوگاه قدس که در واقع در گذشته مکانی برای تمرین های رزمی بود بهره جسته و بخشی از این زمین ها را برای تولید نشا اختصاص داده است.

,

سالاری افزود: در سال جاری در حوزه محرومیت زدایی و تولید نشا موفق به تولید قریب به پنج میلیون نشا شده ایم و می توانیم این ظرفیت را تا سقف تولید 50 میلیون نشا در سال افزایش دهیم.

,

وی با بیان اینکه احداث این گلخانه برای بیش از 60 نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: برای احداث گلخانه تولید نشا بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده و این آمادگی را داریم که در آینده آن را توسعه دهیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تولید نشا بادمجان، گوجه، فلفل، کدو و... خاطر نشان کرد: نشاهای تولید شده در اختیار کشاورزان شهرستان های رودان، میناب و بندرعباس قرار می گیرد.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه