اخبار داغ

در همایش فرماندهان پایگاه های وزارت ورزش و جوانان کشور مطرح شد؛

بسیج آماده نبرد با جنگ نرم در جبهه‌های فکری مدرن دشمن است/ بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است

بسیج آماده نبرد با جنگ نرم در جبهه‌های فکری مدرن دشمن است/ بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان کشورگفت: بسیج امروز برای مقابله با جنگ نرم در جبهه های فکری مدرن آماده نبرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسبلان‌ما، شروین اسبقیان صبح امروز در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان کشور در سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: اگر امروز بسیجیان نبودند دشمن میدان نبرد را به طور کامل به دست خود می گرفت و امروز این بسیج است که در تمامی حوزه ها و عرصه ها به کمک ملت و برای خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی همیشه پیشگام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

اسبقیان با اشاره به اینکه دومین کنگره شهدای والامقام بسیح ورزشکاران وزارت ورزش و جوانان سال آینده برگزار می شود ،افزود: هر چه داریم از شهدا داریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

وی بیان کرد: بسیج امروز در عرصه های مختلف علم و دانش، صنعت، فرهنگی، ورزشی و سازندگی همچون در دوران دفاع مقدس برای خدمت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به پا خواسته است و هر روز شاهد رشادت ها و فعالیت های بسیحیان مخلص کشورمان در عرصه های مختلف کشور هستیم.

,

راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت روحیه انقلابیگری است

, راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت روحیه انقلابیگری است, راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت روحیه انقلابیگری است,

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه دشمن امروز با ترحیم در صدد تضغعیف روحیه انقلابیگری مردم و القا نمودن نا کارامدی نظام را نشان می دهد : دشمن امروز با تحریم ملت ایران توانسته به صورت جزیی در بین مردم در کشور ما تاثیرگذار بوده و با این حرکت ظالمانه قدرت خرید مردم را پایین بیاورد ، اما این روحیه انقلابیگری و بسیجی وار بودن مردم است که توانسته در مقابل توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کند.

,

ندایی افزود: برای اینکه بتوانیم ارتباط بین مردم و حاکمیت کشور را در مقابله با توطئه های دشمنان حفظ کنیم باید با حضور پررنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر سیاست هاسی غلط آمریکا را در منطقه و بین الملل برای تضعبف روحیه ملت ایران شکست دهیم.

,

وی تصریح کرد:  انتخابات اسفندماه  در صحنه های بین المللی برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است و حضور پر شور در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمن می شود.

,

بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است

, بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است, بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در چهل سالی که از انقلاب اسلامی سپری شده مردم ایران تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، افزود: بیانیه گاوم دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، مسیری است که به یاری جوانان امروز انقلاب پیشرفته تر از گام اول انقلاب خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در پیشرو نظام  انقلاب اسلامی بیان شده است، افزود: برای محقق شدن این بیانیه نیازمند جوانان با نشاط با سلامت روحی ،روانی و انقلابی هستیم که ورزشکار قهرمان و پهلوان بودن یکی از شاخصه های این جوانان است.

,

کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار می شود

, کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار می شود, کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار می شود,

سردار مستعد حصاری افزود با بیان اینکه امروز در عرصه ورزش های بین المللی باید ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا را حفظ کنیم افزود: اگر این ارزش ها را  جامعه بین المللی ورزشی حفظ نکنیم از مسیر خود و ارزشها جدا شدیم.

,

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از  برگزاری کنگره 92 هزار شهید بسیجی خبر داد و گفت: از بین 230 هزار شهید انقلاب اسلامی  93 هزار آن شهیدان برای بسیجی با اخلاص ذوران هشت سال دفاع مقدس است که در راستای ارج نهادن به مقام والای آنان و زنده نگه داشتن یادشان کنگره باشکوهی برگزار خواهد شد.

,

سردار داود آذر نوش در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است، افزود: امسال  سال رونق تولید است و نقشه راه ما هم باید براساس رونق تولید ملی و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

,

وی تصریح کرد :دشمن امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته تا از ا طریق این جنگ بتواند در روحیه مرم تاثیر بگذارد که بیاد همگان برای مقابله با یان جنگ بسیج شویم.

,

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور افزود :با توجه به این که امسال در آستانه انخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم لذا توطئه های دشمنان در این ایام بیشتر خواهد شد که باید برای مقابله با این توطئه ها آمادگی لازم را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه