اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل خبر داد:

احداث ۱۵ مجتمع آبرسانی روستایی در اردبیل

احداث ۱۵ مجتمع آبرسانی روستایی در اردبیل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: به‌منظور آبرسانی به روستاهای سطح استان اردبیل و رفع مشکل آب اهالی مناطق شمال استان، تعداد 15 مجتمع آبرسانی روستایی در حال احداث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرامرز به نژاد  صبح امروز در جریان بازدید از احداث مجتمع‌های آبرسانی خروسلو و عمران آباد در شمال استان اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد ساکنان این مناطق را عشایر تشکیل می‌دهند که با تکمیل و بهره‌برداری این مجتمع‌های آبرسانی، اهالی مناطق شمال استان از جمله قشلاق‌های منطقه خروسلو از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه در حال‌حاضر آب موردنیاز این روستاها از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود، افزود: روستاهای مناطق فوق تا سال آینده از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از پیگیری‌ مقامات استانی در تامین اعتبار موردنیاز خبر داد  و گفت: با این پیگیری‌های انجام شده در سال 98 از محل اعتبارات ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 110 میلیارد تومان در حال تصویب است که تخصیص این اعتبار در شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها نقش موثری خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه