اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

خرید نوشت افزار ایرانی حمایت از رونق تولید است

خرید نوشت افزار ایرانی حمایت از رونق تولید است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: خرید کالای ایرانی به ویژه نوشت افزار،حمایت از تولید و رونق آن محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: باید ابتدا مسئولان از نوشت افزار ایرانی استفاده کنند تا دستوراتی که ارائه می کنند، تاثیرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نمی شود مسئولان با خودکار خارجی دستور بدهند تا مردم از نوشت افزار ایرانی استفاده کنند، افزود: دانش آموز درس خوان نیازمند نوشت افزار خارجی نیستند چنانکه در گذشته نیز دانش آموزانی که از کاغذ کاهویی استفاده می کردند در بهترین دانشگاه ها با بهترین امتیاز و رشته ها موفق شدند.

,

این مسئول گفت: امروز هم دانش آموزان و دانشجویانی داریم در بهترین رشته ها قبول می شوند در حالی که از کالای ایرانی استفاده می کنند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه باید مراعات حال افراد بی بضاعت را کرده و در آستانه سال تحصیلی جدید  لوازم تحریر ایرانی خریداری کرد، افزود: خرید کالای ایرانی حمایت از تولید و رونق آن محسوب می شود.

,

موسوی برضرورت توجه والدین برای حمایت از کالای ایرانی با خرید نوشت افزار ایرانی تاکید کرد و گفت:باید برای جلوگیری از ایجاد تبعیض بین دانش آموزان از خرید کالای خارجی امتناع کرد.

,

وی گفت: والدین هم که بیشتر به وضعیت آگاهی دارند باید  در خرید نوشت افزار ایرانی فرزندان را تشویق کنند.

,

این مسئول بیان داشت: ضروری است والدین ملاحظه سایر دانش آموزان که گاها بی بضاعت هم هستند را کرده و در انتخاب نوشت افزار دقت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه