اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند:

کشورهای حاشیه خلیج فارس متوجه ضعف آمریکا شده اند/ در عید قربان به فقرا توجه ویژه شود

کشورهای حاشیه خلیج فارس متوجه ضعف آمریکا شده اند/ در عید قربان به فقرا توجه ویژه شود
امام جمعه قروه گفت: امروز امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس متوجه ضعف آمریکا و اقتدار ایران اسلامی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه برگشت امارات متحده عربی از جبهه ای که در منطقه تشکیل داده بود حاوی پیام های بسیاری است اظهار داشت : اماراتی ها بیش از 75 درصد از نیروهای خودشان را از یمن فراخواندند و کار به جایی رسیده است که در عربستان امارات را متهم به خیانت می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
وی افزود: از همان روزی که گلوبال هاوک توسط نیروهای مومن سپاه پاسداران زده شد حوادث بسیاری در منطقه رقم خورد چرا که پهپادی گران قیمت که 220 میلیارد دلار قیمت داشت زده شد و این یک حرکت استراتژیک مهم بود. 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه با بیان اینکه متخصصین ما امروز جریان های علمی حاکم بر صنعت هوا و فضا را می شناسند خاطر نشان کرد: پس از این حرکت بزرگ گزارشات بسیاری منتشر شد و ترس وجود دشمن را فرا گرفت. 
,
 
,
 
,
به گفته رستمی این مولفه قدرت جمهوری اسلامی است و اگر برخی از سیاسیون ما را در مجامع مختلف تحویل می گیرند به دلیل وجود این اقتدار است. 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: امروز امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس متوجه ضعف آمریکا و اقتدار ایران اسلامی شده اند.
,
 
,
 
,
رستمی گفت : امروز پهپادهای بدون سرنشین یمن تا قلب عربستان نفوذ می کنند و سالم به یمن باز می گردند و این نشانه نفوذ تفکر انقلاب اسلامی است.
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه بیان داشت: باید اماراتی ها و کشور های منطقه به دنبال این باشند که به ایران نزدیکتر شوند و به همین دلیل است که به آمریکا و عربستان پشت کرده اند و این دست برتر ایران اسلامی است که باید در چهل ساله دوم انقلاب در آسیا نهادینه شود.
,
 
,
 
,
وی افزود: امروز دورانی است که جمهوری اسلامی ایران به اوج اقتدار خود رسیده و به کوری چشم دشمنان در چهل ساله دوم نیز این مسیر را ادامه خواهد داد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه ما انتظار داریم مسئولین دیپلماسی هم از این انفعالی که دارند خارج شوند گفت: وزیر امور خارجه ما تحریم می شود و اینچنین تحریم هایی حاصل اعتماد به غرب است و انفعالی که امروز وجود دارد در شرایطی دیگر نیز اثر گذاشته است چرا که متاسفانه امروز اقدامی در جهت حمایت از شیعیان نیجریه نمی شود.
,
 
,
 
,
رستمی خاطر نشان کرد: زبان گویای مردم ایران وزارت خارجه است اما متاسفانه وزارت خارجه منفعل است و استراتژی مذاکره در برابر فشار باید کنار گذاشته شود.
,
 
,
 
,
***مسلمانان از گوشت قربانی میان نیازمندان و فقرا توزیع کنند
,
 
,
ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: اگر کسی حرفه‌ای یاد بگیرد در مواقع سختی به دادش می‌رسد و کسانی که حرفه و دانشی نمی‌دانند در زندگی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه والدین فرزندان خود را به فراگیری علوم و فنون مهارتی مطابق علاقه تشویق کنند، یادآور شد: علاوه بر شهروندان، مسئولان هم می‌توانند به ترویج حرفه‌آموزی در روستاها نیز بپردازند تا در نتیجه بتوان بر کاهش میزان بیکاری هم از این طریق اثر گذاشت.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مناطق مختلف استان و کشور ایجاد شده تا به متقاضیان علاقه مند مهارت های فنی بیاموزند تا از این طریق شرایطی را فراهم کنند که افراد جامعه بویژه جوانان با استفاده از این نوع مهارت ها بتوانند برای خود در جامعه شغلی ایجاد کنند.
,
 
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه انسان فرصت‌های عبادت را از دست ندهد، افزود: ۱۰ روز اول ماه ذی الحجه مخصوص عبادت است، ۹ روز مختص روزه گرفتن و روز دهم مربوط به قربانی کردن است.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی با بیان اینکه قربانی کردن سنتی بزرگ و موکده در اسلام است، اضافه کرد: سنت قربانی از اهمیت زیادی میان مسلمانان برخوردار است.  
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج با اشاره به اصول و نحوه قربانی کردن افزود: مسلمانان از گوشت قربانی میان نیازمندان و فقرا توزیع کنند تا آنها هم از این موهبت بهره‌مند شوند.  
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی به وضعیت کنونی فلسطین اشغالی هم اشاره کرد و از خداوند خواستار پیروزی مسلمانان فلسطینی بر صهیونیست‌های غاصب شد. 
,
 
,
 
,
 
,
***مسوولان زمینه ازدواج ساده جوانان را فراهم کنند
,
 
,
 
,
حجت الاسلام یعقوب صفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیجار با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: دهه اول ذی الحجه از فضیلت بالایی برخوردار است و بهتر است در ۱۰ روز ابتدای این ماه به استغفار بپردازیم.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از مناسبت های دهه اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا س بود ، افزود: جوانان در سبک زندگی خود باید به رعایت  اخلاق اسلامی توجه کنند.
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت بیجار گفت: در زمینه ترویج ازدواج آسان نباید فقط به دولت اکتفا شود و در این خصوص همه افراد جامعه مسئول هستند.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام صفری در ادامه بر تلاش جهادی مسولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و بیان داشت: گرانی و تورم افسار گسیخته موجب نگرانی مردم شده است.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: روز عرفه بهترین فرصت برای استغفار و طلب بخشش از خداوند متعال است.
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت بیجار ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران شهرستان بیجار، اظهار داشت: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باید مشکلات مردم را به نحو احسن اطلاع رسانی کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه