اخبار داغ

علیپور به دنبال رضایت کالدرون/ برنامه تمرینی سرخپوشان مشخص شد

علیپور به دنبال رضایت کالدرون/ برنامه تمرینی سرخپوشان مشخص شد
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس درصدد است تا رضایت کالدرون را جلب کند و بتواند از ابتدا برای تیمش به میدان برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی خود را برای شروع لیگ نوزدهم آماده می‌کند که در چند بازی دوستانه اخیر با مشکل گلزنی از سوی مهاجمان خود مواجه بوده و به همین دلیل سرمربی خارجی سرخپوشان را برای جذب مهاجم خارجی مصمم‌تر از قبل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گفته می‌شود مهاجمان حال حاضر پرسپولیس نتوانسته اند رضایت کامل کادر فنی این تیم را به خود جلب کنند و به نظر می‌رسد کالدرون بابت این مساله احساس خطر می‌کند و نیاز به تقویت خط حمله پرسپولیس دارد.
,
 
,
علی علیپور، مهاجم مازندرانی پرسپولیس که در ۲ فصل گذشته عنوان آقای گلی را بدست آورده، تلاش می‌کند تا رضایت کالدرون را جلب کند. البته او به عنوان مهاجم ثابت بازی می‌کند و اگر پرسپولیسی‌ها موفق به جذب بازیکن خارجی نشوند، امیری یا ترابی نیز با نظر کادرفنی زوج او خواهند شد.
,
 
,
برنامه تمرینی سرخپوشان مشخص شد
,
خبر دیگر اینکه تمرینات پرسپولیس پس از یک روز تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز می‌شود و در برنامه تمرینی که کالدرون به بازیکنان پرسپولیس داده، سرخ‌پوشان از امروز تمرینات خود را آغاز خواهند کرد و فردا در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین خود را برگزار خواهند کرد.
,
 
,
همچنین قرار است پرسپولیس در آخر هفته نیز مانند گذشته در ۲ بازی تدارکاتی به میدان برود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه