اخبار داغ

شکایتی جدید علیه نیمار در دادگاه

شکایتی جدید علیه نیمار در دادگاه
روزهای تلخ نیمار همچنان ادامه دارد و او با یک دردسر تازه مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نظر می رسد که روزهای تلخ نیمار در سال اخیر تمامی ندارد. تنها چند ساعت بعد از تبرئه این بازیکن توسط دادگاه برزیلی در داستان تجاوزش در پاریس نمی گذرد که او با یک دردسر جدید دیگر مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روزنامه اکیپ نوشت که طرفداری که نیمار او را در فینال جام حذفی فرانسه مورد ضرب و شتم قرار داد از او شکایت کرده و باید این بازیکن برزیلی در دادگاه حضور پیدا کند و به شکایتش رسیدگی شود.
,
 
,
پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه برابر رن به میدان رفت، رقابتی که بعد از پایان لیگ  این کشور برگزار شد و طی آن نیمار با هوادار رن درگیر شد.
,
 
,
وقتی نیمار از سکوها برای گرفتن مدال نایب قهرمانی بالا می‌رفت یک هوادار رن با این جمله" باید فوتبال یاد بگیری" نیمار را تحریک کرد و این بازیکن سرشناس به این هوادار حمله ور شد که باعث انتقادهای زیادی از او شد.
,
 
,
حال همین هوادار از نیمار شکایت کرده و باید این بازیکن در دادگاه حضور پیدا کند تا درباره این رفتار عجیبش توضیح دهد.
,
 
,
به نظر می رسد که روزهای تلخ نیمار در پاریس همچنان ادامه دارد. این فوق ستاره برزیلی دو فصل در پاری سن ژرمن بازی کرده اما اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او در کنار نمایش ضعیف و آسیب دیدگی ها زیاد، حواشی تمام نشدنی هم بیرون از مستطیل سبز داشته و همین باعث شده تا هواداران پاری سن ژرمن دل خوشی از او نداشته باشند و خواستار جدایی او در تابستان باشد البته باشگاه پاریسی به راحتی درست بردار این ستاره خود نیست چرا که بالاترین رقم تاریخ فوتبال را برای او پرداخت کرده است.
,
 
,
نیمار دوست دارد که در تابستان به بارسلونا برگردد اما هنوز این انتقال رخ نداد و سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه