اخبار داغ

معرفی آثار پذیرفته شده بخش صحنه‌ای جشنواره ملی آرخه/«شاپرک خانوم » اثر جدید مدرسه تئاتر تهران

معرفی آثار پذیرفته شده بخش صحنه‌ای جشنواره ملی آرخه/«شاپرک خانوم » اثر جدید مدرسه تئاتر تهران
آثار پذیرفته شده در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر آرخه که شامل منتخب آثاری از سراسر کشور است، اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،  پس از بررسی هیأت انتخاب بخش صحنه ای متشکل از حمید رضا نعیمی، فرهاد تجویدی، شهاب الدین حسین پور و نسیم ادبی آثار پذیرفته شده در این بخش به شرح ذیل اعلام شد :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رمئو و ژولیت به کارگردانی مسعود صفری از مشهد. چهار روز به کارگردانی مشترک مژگان کوهی و هادی عسکری از اصفهان. ایستگاه بعدی به کارگردانی احمد صمیمی از تهران. سیب با قطار بعدی می رسد به کارگردانی محمد صالح کرمی از یاسوج

,

مرگ معکوس به کارگردانی علی عباسی و شهرام پور عسکر از آبادان. تب بزرگسالان به کارگردانی علیرضا زرگوشیان از تهران. سنگ در جیب هایش به کارگردانی محمد حسینی فیاض از تهران. دو بیگانه تابع سرنوشتی مشترک به کارگردانی سعید حسین پور از تهران. اودیپوس به کارگردانی مرتضی صفری از گرگان. اومان اصل بی ریشه به کارگردانی الهه موچانی از تهران

,

در مسیر باد لیوا به کارگردانی فاطمه حاج آبادی از مشهد. جایی برای هیچکس به کارگردانی مهدی تقی زاده از زاهدان. خاموشی دریا به کارگردانی محمد رضا علوی از مشهد. یوسف یوزف جوزیه به کارگردانی کیانوش احمدی از تهران. آقای رئیس جمهور به کارگردانی یاشار منوچهری از اردبیل. من از مهرداد متنفرم به کارگردانی سید شایان موسوی از تهران. تاریخ مردم کوچه و بازار به کارگردانی سعید شیخی از قزوین. اسکرین شات به کارگردانی ندا قربانیان از کرج

,

ترانه تلخ تارا به کارگردانی شهرام احمدی از تبریز. لیکه های تا نخورده به کارگردانی یاسر نیک نام از تهران. داشتی عاشقانه باهام به کارگردانی علی بابایی از کرج. خیر نبینی سعید به کارگردانی مهیار هزار جریبی از بهشهر. ایستادن بر فراز یک اتفاق به کارگردانی روزبه اختری از تهران. دختر بودم پسر شدم به کارگردانی گلرخ میلانی از تهران. دوئت تنهایی به کارگردانی سارا الهیان از قزوین. ما باید از اینجا بریم به کارگردانی پریا طاهری از تهران. سلاخ و قناری به کارگردانی محمد جواد طاهری از خمین. آوایی در زندگی به کارگردانی احسان فلاحیان کرج

,

کندو به کارگردانی مسعود احمدی از شیراز. پرواز کبک ها به کارگردانی حمید کیانیان از مشهد. دشمن خدا به کارگردانی عماد رجب لو از گرگان. عاشقانه هایم را باد برد به کارگردانی پدرام رحمانی از ارومیه و شرتل به کارگردانی علی اصغر خطیب زاده از دامغان

,

نخستین جشنواره ملی تئاتر آرخه از ۱۶ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران توسط کمپانی آرخه و به دبیری رضا آشفته برگزار می‌شود.

,

*«شاپرک خانم» در پردیس تئاتر تهران

, *«شاپرک خانم» در پردیس تئاتر تهران,

 نمایش «شاپرک خانم» بر اساس نمایشنامه «بیژن مفید» به طراحی و کارگردانی «ندا کاظمی» از 20 مرداد در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

,

نمایش «شاپرک خانم» بر اساس نمایشنامه «بیژن مفید» به طراحی و کارگردانی «ندا کاظمی» از فردا در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران و از ساعت 19 روی صحنه می رود. این نمایش تا 29 مرداد به اجرای خود ادامه خواهد داد. در این نمایش که از تولیدات مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران است حنانه صادقی نژاد، طاها صادقی، رایا امیرپور، نگار اخلاقی، سامیار مجیدی، باربد نظری، کیانا حوایی، هلیا روغنی، الینا آذری و رومینا رستمی ایفای نقش می کنند.

,

این نمایش که بر اساس اثری از «بیژن مفید» است دارای قصه ای است که هنرآموزان کودک و نوجوان را در مسیر تلاش و اراده برای رسیدن به هدف نشان می دهد. طراحی پوستر و گریم نمایش «شاپرک خانم» با هما رضوان و موسیقی زنده را هم هلیا روغنی و طاها صادقی اجرا می کنند.

,

نمایش «شاپرک خانم» از 20 تا 29 مرداد هر روز ساعت 19 در تماشاخانه استادمحمدِ واقع در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

,

*پردیس شهرزاد روایت « قصه مردی که مو نداشت» را آغاز کرد

, *پردیس شهرزاد روایت « قصه مردی که مو نداشت» را آغاز کرد,

نمایش «قصه مردی که مو نداشت» به کارگردانی مصطفی کشتگر اجرای عمومی خود را با استقبال مخاطبان در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد.

,

 نمایش «مردی که مو نداشت» با نویسندگی و کارگردانی مصطفی کشتگر و بر اساس نمایشنامه‌ای از زنده‌یاد علی حاتمی شکل گرفته است. این اثر نمایشی با حضور داود فتحعلی‌بیگی دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی اجرای عمومی خود را در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد.

,

در نمایش «قصه مردی که مو نداشت» که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود، بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: شیوا بافهم، امیر بشیره‌نژاد، رامین دلفانی، حامد شریف‌پور، حامد مقدسی، وحید منافی و کامران هوشمندیان.

,

نگین لاجوری تهیه‌کننده هادی حدادی، فرهاد دلشادی، احسان بسی‌خواسته و فرزام شاد زی‌نواز گروه موسیقی، آرمین اقراری مجری طرح و مدیرتولید، فرید بیرقی سرمایه‌گذار، نغمه لاجوردی دستیار کارگردان،«PLAY + PAUSE STUDIO»  ساخت تیزر، رامین برجی تصویرسازی انیمیشن، جواد خدابخش انیماتور، نگار امیدعلی طراح چهره‌پردازی، مهدی آشنا عکاس، مصطفی کشتگر طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور و محمد کرمی و آرمان علی‌رضایی مدیر صحنه نمایش «قصه مردی که مو نداشت» هستند.

,

*نشست رسانه ای نمایش «اتینا»

, *نشست رسانه ای نمایش «اتینا»,

نشست رسانه‌ای و نقد و بررسی نمایش «اتینا» امشب، نوزدهم مرداد ماه ساعت 19:30 با حضور حسین دیردار(کارگردان)، کامران تفتی، لعیا زنگنه و الهام شعبانی (بازیگران) برگزار می شود.

,

این نشست  در عمارت هنری تُ به  نشانی میدان ولیعصر.بلوار کشاورز.بعد از فلسطین.خیابان دائمی.پلاک ۳ طبقه اول برپا خواهد شد.

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه