اخبار داغ

پیش بینی باران ۵ روزه در ۱۴ استان/ تهران ۶ درجه خنک می‌شود

پیش بینی باران ۵ روزه در ۱۴ استان/ تهران ۶ درجه خنک می‌شود
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی باران،صاعقه و وزش باد شدی موقتی ۵ روزه برای ۱۴ استان از کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما برای درجه برای شمالغرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین،‌البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و اردبیل بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است. در ارتفاعات شمالغرب،‌ زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در بعدازظهر رشد ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. فردا همین شرایط علاوه بر این مناطق در شمال خراسان رضوی روی می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روز سه شنبه 22 مرداد بارش‌های پراکنده محدود به استان‌های گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی است. سازمان هواشناسی اعلام کرده طی سه روز آینده در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و برخی مناطق هرمزگان در بعدازظهر رشد ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
,
 
,
طی 4 روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود که فردا و پس‌فردا با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما بین 3 تا 6 درجه برای شمالغرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین،‌البرز، تهران، شمال سمنان و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی شده است. تا 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه