اخبار داغ

هرمز گزارش می دهد؛

هزاران درخت بدون آب در حال خشکیده شدن/ 14سال از وعده ساخت پارک دولت پارسیان می گذرد

هزاران درخت بدون آب در حال خشکیده شدن/ 14سال از وعده ساخت پارک دولت پارسیان می گذرد
پارک دولت پارسیان ۱۴ سال از کنگ زنی آن گذشته و هزاران درخت موجود در آن در حال خشکیده شدن است و اهالی آن منطقه چشم انتظار توجه ویژه مسئولان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شهرستان پارسیان به عنوان دوارزه ورودی و خروجی غرب هرمزگان به شمار می رود و آب و هوای آن گرم و خشک با زمستان های معتدل و تابستان های گرم و مرطوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

14 سال پیش کلنگ پارک دولت در پارسیان زده شد و در آن زمان مردمان غرب هرمزگان دل خوش به مکانی سر سبز و مفرح برای گذراندن اوقات فراغت خود بودند اما هیچ زمان این پارک به سر انجام نرسید تا مردم این شهرستان از آن استفاده کنند.

,

هر چند که در اوایل ساخت این درخت هزاران نهال را کاشتند اما در حال حاضر بدون هیچ گونه آبرسانی و رسیدگی به آن در حال خشک شدن هستند؛ همچنین سرویس های بهداشتی ساخته شده نیز با گذشت زمان در حال تخریب است.

,

, ,

امکانات پارک 32 هکتاری پارسیان در حال نابودی است

, امکانات پارک 32 هکتاری پارسیان در حال نابودی است,

خزعل خواجه، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه کلنگ پارک دولت در سال ۱۳۸۴ زده شد، گفت: در آن سال از بودجه وزارت نفت کلنگ پارک دولت زده شد اما در سال ۱۳۹۱ بر اساس قانون پنجم توسعه، پارک های در محدوده شهر، برای نگهداری به شهرداری ها واگذار شد.

,

وی با بیان اینکه مساحت این پارک ۳۲ هکتار است، تصریح کرد: ساختمان نگهبانی، برق، حفر چاه، لوله کشی و نهال کاری انجام شد که بسیاری از این زیر ساخت ها اکنون و با گذشت این همه سال از بین رفته است.

,

, ,

پارک دولت در حال پسرفت است

, پارک دولت در حال پسرفت است,

کاظم، یکی از شهروندان پارسیانی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه پارک دولت هیچ پیشرفتی طی این سالها نداشته بلکه پس رفت نیز کرده است، عنوان کرد: سالها پیش وعده دادند که این پارک جهت رفاه حال شهروندان آماده خواهد شد اما تاکنون هیچ پیشرفتی نکرده است.

,

یکی دیگر از شهروندان گفت: تاکنون اسم این پارک را نشنیده ایم، اگر پارکی وجود داشت که همشهریان جهت تفریح به آنجا می رفتند.

,

, ,

فاز اول پارک دولت تا پایان سال به بهره برداری می رسد
محمود مولوی، شهردار پارسیان با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه جهت بازسازی پارک دولت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ایجاد فضای سبز و محوطه سازی در نظر گرفته شده است.

, فاز اول پارک دولت تا پایان سال به بهره برداری می رسد,
,

شهردار پارسیان تاکید کرد: پروژه آب رسانی برای فضای سبز و همچنین تاسیسات چاه نصب شده و گیاهان پوششی هم برای انتقال آماده شده و امیدواریم فاز اول این پارک در همین سال به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه