اخبار داغ

عضو شورای عالی امنیت ملی:

صحبت‌های مردم قطعه گم‌شده پازل کشور است/ نیروهای انقلابی حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند

صحبت‌های مردم قطعه گم‌شده پازل کشور است/ نیروهای انقلابی حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای انقلابی باید با جمع شدن دورهم و بیان صحبت‌هایشان اطلاعات را به گوش مسئولان برسانند، صحبت‌های مردم قطعه گم‌شده پازل کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: آسیبی که در جمع انقلابی‌ها وجود دارد این است که مطالب را خیلی منفک از سایر وجوه آن می‌پردازند و این باعث می‌شود وقتی می‌خواهیم تجویزی ارائه کنیم درست نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: حکمت صحبت کردن افراد در جلسات هم‌اندیشی این است که بدانیم بسیاری از موضوعات این‌گونه نیست که افرادی در تهران نشسته‌اند و به موضوعات اشراف دارند ولی دنبال راه‌ حل نیستند؛‌ نیروهای انقلابی باید با جمع شدن دورهم و بیان صحبت‌هایشان اطلاعات را به گوش مسئولان برسانند؛ صحبت‌های مردم قطعه گم‌شده پازل کشور است.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: صحبت‌ها باید در جایگاه و اولویت خودش باشد، چنین جلساتی باید برای این باشد که ارزیابی کند که آیا کاری که ما انجام می‌دهیم همان کاری است که از‌ ما می‌خواهند.

,

جلیلی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که خرمشهرها در پیش است؛ این تعبیر استعاری نبود بلکه نشان‌دهنده یک مطلب دقیق و واقعی است. اینکه دور‌هم بنشینیم و آسیب‌شناسی کنیم خرمشهرها آزاد نمی‌شود؛ خرمشهر با کار آزاد شد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما در مکانی که هستیم فکر‌ کنیم چه خرمشهری در پیش داریم که باید آن را فتح کنیم و برای آن چه‌کاری انجام داده‌ایم؟

,

وی با تأکید که خرمشهرها یک مکان یا چیز فیزیکی نیست، تأکید کرد:‌ جنگ نرم نمونه‌ای از این خرمشهرها است؛ جوانی که امروز باید کنار شما باشد ولی سؤالات جدی دارد،‌ شاید تحت تأثیر جنگ نرم است؛ این خودش یک موضوع است که باید بر روی آن برنامه‌ریزی کرد.

,

وی عنوان داشت: اگر ‌امروز در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی و ... مطالبی ‌مطرح می‌شود، جوانی ‌می‌تواند تأثیرگذار باشد که کار‌ کند.

,

جلیلی با اشاره به انتقادهای برخی نسبت به نام‌های مطرح‌شده بیان داشت: ما در اسم‌ها فرق نمی‌گذاریم؛ در هر تشکلی هستیم باید رفتار خودمان را تعریف کنیم و بدانیم می‌خواهیم چه کنیم.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: ما بحث‌های مهم داریم و باید برای آن کار ‌کرد و از هیچ‌کس بیش از وسعش نمی‌خواهیم ولی برای خودمان باید کار و عملیات تعریف کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها از سر دلسوزی می‌گویند ما منتظر این هستیم که یک عده جمع شوند و تشکلی ایجاد کنند و کار‌ کنند؛ در صورتی که رهبری‌ گفتند آتش به اختیار؛ پس اگر شرایط ایجاد نشد نباید توقف کرد؛ نباید معطل بمانیم و کار ‌نکنیم؛ باید کار را با قدرت شروع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه