اخبار داغ

توصیه آسیایی رجب‌زاده به ذوب‌آهن

توصیه آسیایی رجب‌زاده به ذوب‌آهن
کاپیتان پیشین ذوب آهن معتقد است بازیکنان این تیم باید برای بازی برگشت مقابل الاتحاد شجاع‌تر باشند و ترس را کنار بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رجب‌زاده درباره دیدار برگشت ذوب آهن مقابل الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا,‌ اظهار داشت: با توجه به گلی که قاسم حدادی‌فر در دیدار رفت به ثمر رساند, ذوب آهن هنوز شانس خوبی برای صعود از این مرحله دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: در دیدار رفت بازی قابل قبولی از ذوب آهن ندیدیم اما این تیم در بازی برگشت با توجه به شناختی که از حریف کسب کرده, می‌تواند الاتحاد را شکست دهد. ذوب آهن پیش از بازی رفت مدت‌ها بود که بازی رسمی نداشته و الان می‌توان انتظار عملکردی بهتر را داشت. بازیکنان ذوب آهن باید برای مسابقه برگشت مقداری شجا‌ع‌تر باشند و ترس را کنار بگذارند.
,
 
,
کاپیتان پیشین ذوب آهن با اشاره به اینکه این تیم باید با نفرات بیشتری در حمله حضور پیدا کند, یادآور شد: ذوب آهن برای صعود احتیاج به پیروزی دارد و باید هجومی بازی کند, اما این بدان معنا نیست که ذوب آهن از دفاع غافل شود. ذوب آهن باید مقابل الاتحاد هوشمندانه و منطقی بازی کند و این کار سختی است. درست است که ذوب آهن برای صعود حتماً باید برنده باشد, اما مهمتر از گل‌ زدن در این بازی گل نخوردن است, چون اگر یک گل دریافت کنیم باید 3 گل به الاتحاد بزنیم و در این حالت کار بسیار سخت خواهد شد.
,
 
,
رجب‌زاده تاکید کرد: الاتحاد بازیکنانی دارد که خلاقیت و تجربه بسیار بالایی دارند و می‌توانند نتیجه بازی را روی حرکات انفرادی عوض کنند, بنابراین بازیکنان ذوب آهن نباید بی‌محابا کار کنند و باید با حوصله بازی را اداره کنند. شنیدم 2 بازیکن الاتحاد که در بازی قبل حضور نداشتند دوشنبه شب حضور دارند و این هم موردی است که می‌تواند کار را برای ذوب آهن سخت‌تر کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: ذوب آهن تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم بازیکنان این تیم با اعتماد به نفس کافی مقابل الاتحاد ظاهر شوند, چرا که امید همه فوتبالی‌ها به ذوب آهن است تا کماکان کشورمان در رقابت‌های آسیایی نماینده داشته باشد.
,
 
,
به گزارش تسنیم, ذوب آهن ساعت 22:30 فردا (دوشنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف الاتحاد می‌رود. دیدار رفت دو تیم با برتری 2  بر یک تیم عربستانی به پایان رسید.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه