اخبار داغ

رئیس اداره مخابرات شهرستان رشتخوار خبر داد؛

برخورداری از نسل 4 اینترنت همراه در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار

برخورداری از نسل 4 اینترنت همراه در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار
رئیس اداره مخابرات شهرستان رشتخوار گفت: ارائه خدمات ارتباطی ‌با کیفیت و همچنین توسعه زیرساخت های ارتباطی از جمله اهداف مخابرات منطقه خراسان رضوی است، در جهت افزایش کیفیت خدمات به مشترکان، نصب تجهیزات اینترنت همراه 4G در روستاهای محمد آباد، عباس آباد فرامیشان و باسفر شهرستان رشتخوار انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسعود تقی زاده رئیس مرکز مخابرات شهرستان رشتخوار صبح امروز با اشاره به توسعه زیرساخت ارتباطی و برخورداری از نسل 4 اینترنت همراه در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: ارائه خدمات ارتباطی ‌با کیفیت و همچنین توسعه زیرساخت های ارتباطی از جمله اهداف مخابرات منطقه خراسان رضوی است، در جهت افزایش کیفیت خدمات به مشترکان همراه اول و همچنین توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار نصب تجهیزات 4G در روستاهای محمد آباد و عباس آباد فرامیشان و باسفر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: با نصب تجهیزات مربوطه و توسعه زیرساخت ارتباطی، شرایط استفاده از دیتای همراه ( 4G ) در این روستاها بزودی فراهم خواهد شد که این موضوع به توسعه دولت الکترونیک هم کمک زیادی می کند.

,

 

,

رئیس مرکز مخابرات شهرستان رشتخوار در رابطه با راه اندازی سایت محمدآباد رشتخوار در ساعت ۲۴ شب گذشته گفت: این سایت در ساعت ۲۴ شب گذشته راه اندازی شد و در ۵ دقیقه بامداد بلافاصله ۸ نفر از دیتای سایت استفاده کردند.

,

 

,

وی در پایان در رابطه با روستاهای باسفر، عباس آباد فرامیشان نیز گفت: تجهیزات مورد نیاز در این روستاها نصب شده و به زودی اینترنت پرسرعت ۴G در این نقاط شهرستان راه اندازی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه