اخبار داغ

همزمان با روز عرفه انجام گرفت:

اعزام دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم + تصاویر

اعزام دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم + تصاویر
جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل همزمان با روز عرفه ، روز خودسازی و رسیدن به درگاه خداوند متعال، با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی جهت محرومیت زدایی به مناطق محروم در حاشیه شهر اردبیل اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، صبح امروز 100 نفر از جهادگران دانشجوی دانشگاه ازاد ادربیل در قالب 7 گروه جهادی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی به مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر اردبیل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سبلان‌ما, ،,

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در مراسم بدرقه جهادگران دانشجوی این دانشگاه به مناطق محروم از بسج دانشجویی به عنوان با صفاترین جمع دانشجویی در دانشگاه ها نام برد و گفت: اخلاص دانشجویان بسیجی در انجام کارهای عام المنفعه ستودنی و مثال زدنی است.

,

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی تلاش شبانه روزی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می کنند، گفت: انجام کارها از روی اخلاص همیشه تاثیرگذار است.

,

رسولی از حرکت های جهادی به عنوان بهترین برنامه های بسیج دانشجویی نام برد و گفت: حرکت های جهادی موجب کاهش فاصله مردم در نقاط کم برخوردار دار با شهرها می شود.

,

وی فاصله طبقاتی و اشرافی گری در جامعه را یادآور شد و گفت: حرکت های جهادی در واقع بیش از آنکه به محرومیت زدایی منجر شود تلنگری به مسئولین  و مدیران در همه سطوح است چراکه این کار بزرگ در راستای تحقق بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی یعنی رسیدگی به وضع محرومان انجام می شود

,

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل کارهای انجام گرفته بعد از انقلاب اسلامی در خصوص توسعه عدالت اجتماعی را یادآور شد و گفت: با اینکه همه مناطق ایران از نعمت اب، برق و گاز و تلفن برخوردار شدن  و امکانات نسیبی در همه جای کشور فراهم شده است ولی حرکت های خودجوش و دیدن خود مردم  چیز دیگری است که با ید سرلوحه مسئولین  و مدیران استانی و کشوری قرار گیرد.

,

وی الگوی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را برگرفته از حرکت های جهادی عنوان کرد و گفت: توسعه آینده دانشگاه آزاد براساس مفاهیم برگرفته از حرکت های جهادی است چراکه به عینه مشاهده شد که تلاش شبانه روزی و از روی اخلاص جهادگران تا چه میزانی در پیشرفت کشور در همه ابعاد موثر است.

,

رسولی در پایان سخنان خود از آمادگی کامل دانشگاه در حمایت از فعالیت های جهادی دانشجویان خبرداد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه