اخبار داغ

سرپرست دامپزشکی انار:

دام سالم جهت قربانی را از میادین عرضه دولتی تامین کنید

دام سالم جهت قربانی را از میادین عرضه دولتی تامین کنید
سرپرست دامپزشکی انار گفت : دو محل در سطح شهرستان به منظور عرضه دام زنده پیش بینی گردیده تا تمامی دام های زنده عرضه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان؛ همه ساله در ایام عید قربان به سبب افزایش تقاضا برای خرید دام زنده سبک، نگرانی‌های خاصی از حیث کمبود دام زنده و نوسان قیمت در بازار به وجود می‌آید؛ چرا که افراد سودجو در نظر دارند از این فرصت پیش آمده بیشترین سود را عاید خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

البته از سویی دیگر، قصابان نیز در اعلام قیمت واحد، توافق نظر نداشته و نرخ‌های آنان بر اساس مقتضیات دام متفاوت است و هر بار د رطی یک مراسمی « ماه رمضان ، عید نوروز و...» دلایلی را برای بالا و پایبن کردن  قیمت گوشت و دام  را رقم م یزنند لذا اکنون نیز عید قربان در پیش است و برای مردم مهم است که بدانند  قیمت مصوب دام زنده چقدر است و در چه مراکزی به صورت رسمی و تحت نظارت دامپزشکی عرضه می شود.

,

برای پاسخ به این سوال، حمید معزی سرپرست دامپزشکی انار به خبرنگار ما اعلام کرد:  از شهروندان اناری خواستاریم تا برای تهیه دام سالم جهت قربانی به میادین عرضه دام مراجعه و از خرید دام از دستفروشان و دوره گردان خودداری کنند.

,

وی با تاکید بر رایگان بودن کلیه خدمات دامپزشکی در ایام عید قربان گفت : با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان و در ساعت  ۷ صبح لغایت ۱۳ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات بصورت رایگان است .

,

سرپرست دامپزشکی انار افزود : همچنین دو محل در سطح شهرستان به منظور عرضه دام زنده پیش بینی گردیده تا تمامی دام های زنده در این مکان عرضه گردند : این مکان ها در ( زمین واقع در جنب کشتارگاه دام شهرداری بعد از پلیس راه انار و زمین واقع در جنب انبار شهرداری انار) واقع شده است .

,

شایان ذکر است ؛ شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در خصوص بهداشت عمومی انجام می دهد لذا انتظار می‌رود برای خرید  فروش دام نیز چنین جایگاهی در شهرستان وجود داشته باشد و این ویژگی نباید تنها به روز عید قربان معطوف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه