اخبار داغ

دبیر انجمن کوراش کشور :

مرحله دوم اردوی تیم ملی کوراش در بجنورد آغاز شد/ حضور سه کوراش کار از خراسان شمالی در تیم اعزامی به کره جنوبی

مرحله دوم اردوی تیم ملی کوراش در بجنورد آغاز شد/ حضور سه کوراش کار از خراسان شمالی در تیم اعزامی به کره جنوبی
دبیر انجمن کوراش کشور گفت: دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی کوراش در کره جنوبی از نوزدهم مرداد در بجنورد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروش خسرویار، دبیر انجمن کوراش کشور در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های هنرهای رزمی، از روز گذشته در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوروش خسرویار، دبیر انجمن کوراش کشور در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک,  اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های هنرهای رزمی، از روز گذشته در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.,

 

,

وی با اشاره به اینکه اردو تا روز یکم شهریور ماه ادامه دارد، گفت: ترکیب اصلی تیم ملی کوراش در این اردو به تمرین می پردازند.

,

 

,

خسرویار با اشاره به اینکه سه کوراشکار از خراسان شمالی و دو نفر از خراسان رضوی ترکیب اصلی تیم را تشکیل می دهند، گفت: الیاس پاکدل در وزن ۷۳ کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱ و حامد رشیدی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان شمالی، امید تیزتک در وزن ۹۰ کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان رضوی و حریف های تمرینی نیز از استان در این اردو حضور دارند.

,

 

,

دبیر انحمن کوراش کشور اضافه کرد: تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران روز هشتم شهریور ماه برای حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و دومین دوره هنرهای رزمی جهان، راهی شهر «چونگ جو» کره جنوبی می‌شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: مسئولین این دوره از اردو برعهده مصطفی دلیریان و هدایت تیم ملی کوراش ایران را رضا مهنان عهده دار است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه