اخبار داغ

در ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس مطرح شد؛

قدمت روزنامه خوانی در بندرعباس به 115 سال می رسد/ خبرنگاران بخشی از تاریخ نویسان آینده هستند

قدمت روزنامه خوانی در بندرعباس به 115 سال می رسد/ خبرنگاران بخشی از تاریخ نویسان آینده هستند
پیش از ظهر امروز ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس با حضور جمعی از مسئولان استانی، کشوری و خبرنگاران در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس با حضور جمعی از مسئولان استانی، کشوری و خبرنگاران در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

خبرنگاران بخشی از تاریخ نویسان آینده هستند

, خبرنگاران بخشی از تاریخ نویسان آینده هستند,

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان  در ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس با بیان اینکه اخبار و اطلاعات شما دست مایه ای برای آینده است، گفت: معاصر امروز، تاریخی برای آیندگان است.
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه خبرنگاران بخشی از تاریخ نویسان آینده هستند، عنوان کرد: خبرنگاران باید حواسشان باشد که چه خوراکی را برای محققان آینده خواهند داد.
عبادی زاده با تاکید بر اینکه تریبون خبرنگاران بسیار وسیع است، گفت: صدای خبرنگاران آنچنان بلند است که همه مخاطبان در استان، کشور و جهان می رساند.
وی خطاب به خبرنگاران عنوان کرد: گام اول انقلاب را با سر افرازی ملت عظیم طی کرد و سر بلندی گام اول را برای ایجاد امید در جامعه باید منعکس کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه گام اول کاستی هایی وجود داشت که باید در گام دوم پر کرد، اظهار کرد: کاستی ها جامعه را با قلم و نوشتن به گوش مخاطبان برسانید و درد جامعه را منعکس کنید.

,
,
,
,
,

عبادی زاده خاطر نشان کرد: حقیقت کهنه نمی شود و همیشه ماندگار است و اگر در عرصه مطبوعات حقیقت را بنویسید بی شک ماندگار خواهید شد.

,

سبز پوشان سپاه هیمنه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس را شکستند

, سبز پوشان سپاه هیمنه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس را شکستند,

سرهنگ سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات شهدا اظهار کرد: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید در دی ماه سال جاری در بندرعباس برگزار می شود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: آسایش و رفاه امروز از برکات خون شهدا است.
سالاری با اشاره به اینکه استان هرمزگان به عنوان یک منطقه مهم و استراتژیک در روزهای اخیر خبر ساز شده است، خاطر نشان کرد: با همت سبز پوشان سپاه هیمنه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس شکسته شد.

,
,
,

قدمت روزنامه خوانی در بندرعباس به 115 سال می رسد

, قدمت روزنامه خوانی در بندرعباس به 115 سال می رسد,

گیتا علی آبادی، مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد اسلامی اظهار کرد: ۱۱۵ سال پیش که کالاهای تجاری بوسیله کشتی به بنادر جنوبی ایران ازجمله بندرعباس وارد می شد در کنار آن نشریات و دنیای مطبوعات نیز وارد بندرعباس و در نهایت پخش در کل کشور شد.

,

مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد اسلامی با بیان اینکه محتوای نشریات هرمزگان بیانگر تاثیرگذاری قدمت بالای آشنایی مردمان این خطه با رسانه است، عنوان کرد: به علت پایین بودن سطح سواد بین عامه مردم و همچنین مسائل و مشکلات اقتصادی مردم موجب شکل گیری قرائت خانه ها شد.

,

علی آبادی افزود: قرائت خانه عباسی در بندرعباس از نخستین قرائت خانه ها در کشور است که امیدوارم به عنوان محلی برای گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با اشاره به فراگیر شدن شبکه های اجتماعی، گفت: مسئولیت روزنامه نگاران در برابر اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی که به شایعات دامن زده می شود بسیار سنگین است.

,

مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد اسلامیبا تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به سه اصل صحت، دقت و درستی توجهداشته باشند، خاطر نشان کرد: خبرها باید پاسخگو نیاز جامعه باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه