اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان:

دانشجویان خط امام (ره) عازم مشهد شدند

دانشجویان خط امام (ره) عازم مشهد شدند
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : به منظور سهیم کردن دانشجویان در کارهای بزرگ تشکلاتی مسئولیت کمیته ها که بر عهده خود دانشجویان گذاشته شده است آموزش دوره ای شامل کمیته های آموزش،فرهنگی،دانشجویی و پشتیبانی در مشهد مقدس برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ عنوان کرد: دوره استانی خط امام(ره)  با اعزام ۳۷۰  نفر از دانشجویان دختر و پسر به مشهد مقدس در تاریخ ۱۹ مرداد ماه صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛ , راه آرمان؛,

 

,

 

,

,

,

, , ,

,

 

,

زینعلی اهداف این دوره را بیان کرد: به منظور آشنایی دانشجویان با مبانی و راه اندیشه امام انقلاب و عمق بخشی به معارف دینی و بصیرتی و همچنین آشنایی با رسالت ها و اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی این دوره شکل گرفته است.

,

,

وی ادامه داد: این دوره به منظور ترویج گفتمان تربیتی در جهت محور شدن تربیت و روش های تربیتی در کلیه فعالیت های بسیج دانشجویی برای تبدیل شدن هر دانشجو به یک عنصر تحول گرای تشکلاتی برگزار می شود.

,

,

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان خاطر نشان کرد: این دوره از تاریخ ۱۹ مرداد ماه و به مدت هشت روز در اردوگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار می شود.

,

 

,

 

,

,

,

, , ,

,

 

,

زینلی در ادامه گفت: این دوره شامل کمیته های آموزش،فرهنگی،دانشجویی و پشتیبانی می باشد که این کمیته ها برای خواهران و برادران به صورت جدا تشکیل شده است.

,

,

مسئول تعلیم وتربیت بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: به منظور سهیم کردن دانشجویان در کارهای بزرگ تشکلاتی مسئولیت کمیته ها بر عهده خود دانشجویان گذاشته شده است.

,

,

در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای دانشجویان اظهار کرد: فوق برنامه هایی شامل برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری حلقه های تربیتی و از همه مهمتر زیارت حرم مقدس امام رضا(ع) برای دانشجویان برنامهع ریزی شده است.

,

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه