اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

آل‌سعود در منطقه به بن‌بست رسیده است/ دوام رژیم سعودی در گرو تغییر رویکرد به سمت جامعه اسلامی

آل‌سعود در منطقه به بن‌بست رسیده است/ دوام رژیم سعودی در گرو تغییر رویکرد به سمت جامعه اسلامی
زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: رژیم سعودی همانند استکبار جهانی در منطقه به بن بست رسیده است و چنانچه رویکرد رژیم آل سعود تغییر کند و به سمت جامعه اسلامی بیاید و در جهت منافع جامعه اسلامی و نه استکبار و صهیونیسم گام بردارند، در آن زمان این رژیم بقا و دوام خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات رژیم آل سعود علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ما با این رژیم به دلیل موضع‌گیری‌های خصمانه و حمایت از داعش قطع شده است؛ فلذا با فضای سرد ایجاد شده رابطه خاص دیپلماتیک بین ایران و آل سعود ایجاد نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه امیدواریم آل سعود سر عقل آمده و به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران پی ببرد، ابراز کرد: براساس رصدهای فضای دیپلماتیک احساس می‌شود این رژیم تصمیم بر تجدید نظر در نگاه خصمانه و افراطی خود دارد؛ همانگونه که در این راستا شاهد سخنان سفیر عربستان سعودی در سازمان ملل در خصوص مذاکره و ایجاد ارتباط مستقیم با جمهوری اسلامی ایران بوده ایم.

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر است؛ در حالی که آل سعود رژیمی وابسته به آمریکا است و ما این رژیم را پوشالی می‌دانیم و چنانچه حمایت آمریکا از این دولت برداشته شود، عربستان سعودی سقوط خواهد کرد.

,

زاهدی عنوان کرد: چنانچه رویکرد رژیم آل سعود تغییر کند و به سمت جامعه اسلامی بیاید و در جهت منافع جامعه اسلامی و نه استکبار و صهیونیسم گام بردارد؛ در آن زمان این رژیم بقا و دوام خواهد داشت و در این شرایط ما می‌توانیم در خصوص مسئله فاجعه و شهدای منا پیگیری کاملا قانونی، بین المللی و اسلامی داشته باشیم.

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه رژیم سعودی همانند استکبار جهانی در منطقه به بن بست رسیده است، تصریح کرد: این دولت بیش از چهار سال است که جنگ علیه مردم یمن را آغاز کرده و در شرایطی که اعلام کرده بود ظرف مدت یک ماه قرار است این منطقه را اشغال کند، اما شاهدیم بعد از این مدت، عربستان سعودی هیچ دستاورد نظامی و سرزمینی به دست نیاورده است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از منظر بین‌المللی رژیم آل سعود افول کرده است و همه، این دولت را به عنوان رژیمی کودک کش می‌شناسند که البته این مسائل به ضرر این کشور تمام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه آل سعود تلاش کرد تا جمهوری اسلامی ایران در منطقه اقتدارش کمتر شود در حالی که اقدامات این دولت نتجه عکس داد، اذعان کرد: عربستان سعودی شکست های بسیاری را همانند اربابش آمریکا متحمل شده است و اگر بر سر عقل آید به این جمع بندی خواهد رسید که راهی جز آمدن سمت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

,

انتهای پیام/

,

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه