اخبار داغ

به مناسبت 22 مرداد؛

روایت "کاسترو" از خاص‎ترین چپ دست دنیا/ وقتی رهبر معظم انقلاب ترور منافقین را هم به فرصت تبدیل کرد

روایت "کاسترو" از خاص‎ترین چپ دست دنیا/ وقتی رهبر معظم انقلاب ترور منافقین را هم به فرصت تبدیل کرد
بدون شک دنیا نمی دانست 6 تیر، روزی که سرنوشت تقدیر کرد رهبر معظم انقلاب چپ دست شود را باید روز جهانی چپ دستها نامید نه 22 مرداد، خاص ترین چپ دست دنیا که در تاریخ ۶ تیر ۱۳۶۰ توسط منافقان کوردل، از ناحیۀ دست راست دچار جراحت جدی شدند و مجبور شدند از آن پس با دست چپ بنویسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بدون شک دنیا نمی‎دانست 6 تیر، روزی که سرنوشت تقدیر کرد رهبر معظم انقلاب چپ دست شود را باید روز جهانی چپ‎دست‌ها نامید نه 22 مرداد، خاص‎ترین چپ‎دست دنیا که در تاریخ ۶ تیر ۱۳۶۰ توسط منافقان کوردل، از ناحیۀ دست راست دچار جراحت جدی شدند و مجبور شدند از آن پس با دست چپ بنویسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اولین چیزی که با دست چپ نوشتند، دو سؤال بود؛ «همراهان من چطورند؟» «مغز و زبان من کار خواهد کرد یا نه؟»، بزرگ مردی که در حوادث و جریانات پس از عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا و ریاست جمهوری در سال 60 ترور شد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
آنچه در طول سال‎ها، امام خامنه‎ای، ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی با دست مبارکشان رقم زده‎اند تحولاتی را نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان به دنبال داشته است و تاریخ تمام قد در برابر ایشان به نشانه احترام خواهد ایستاد. 
,
 
,
در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد؛ 
,
 
,
فیدل کاسترو (رهبر انقلاب کوبا) سال 65 در حاشیه اجلاس سران عدم تعهد مقام معظم رهبری و رئیس جمهور وقت را دیدار می کند، دیداری که کتاب "از هراره تا تهران" در وصف ان از زبان کاسترو نوشته است، آقای خامنه ‌ای با همه رؤسای ‌جمهور دیگر فرق می‌کند. او رنگ و بوی مردی را دارد که بدون کودتا، آمریکا را در خاورمیانه زمین زد؛ رنگ و بوی امام را می دهد، کاسترو مبهوت امام خمینی است و این «سید». 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
در بخش دیگری از این کتاب آمده است؛ «کاسترو با یونیفورم مرتب نظامی، درجه‌ ها و دکمه‌ های طلایی به سمتِ آقای خامنه ‌ای می‌آید. در مقابلِ اتاق ملاقات، به همدیگر می ‌رسند. کاسترو می‌ خواهد دست بدهد، اما با تعجب می ‌بیند که آقای خامنه ‌ای به جای دست راست، دست چپ را جلو آورده‌ اند.
,
 
,
کاسترو با دست چپ دست می‌ دهد و در حالی‌که هنوز دست آقای خامنه ‌ای را در دست دارد، سؤال می‌ کند: علت اینکه شما با دست چپ دست دادید چیست؟ آقای خامنه ‌ای دست راستشان را کمی بالا می‌آورند، به آن نگاه می‌کنند و می‌گویند: این از ضایعات انقلاب است! کاسترو که متوجه ماجرا شده، دست چپ آقای خامنه‌ای را به نشانه محبت فشار می‌ دهد و با افتخاری همراه با شرم می‌گوید: این ضایعات تاریخی و جاودانه است».
,
 
,
تک تک نامه هایی که امام خامنه ای از سال 60 تا کنون با دست چپ به رشته تحریر دراورده اند ورق استکبار را برای ناامیدی از نظام اسلامی برگردانده است اما شاید بتوان گفت متفاوت ترین نامه ای که رهبر معظم انقلاب با خط مبارکشان ثبت کردند، سخنانی خطاب به جوانان غرب بود، نامه‌هایی سرگشاده که از سوی امام خامنه ‌ای خطاب به جوانان جهان غرب و به‌طور خاص جوانان اروپا و آمریکای شمالی فرستاده شد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
اولین این نامه‌ها که با عنوان «خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی» و هشتگ Letter4u، در روز پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ در وبگاه او به ۴ زبان منتشر و پس از آن در شبکه‌ های اینترنتی پخش شد و جوانان غربی به شناخت مستقیم و بی ‌واسطهٔ اسلام فراخوانده شدند.
,
 
,
در نامه دوم که با عنوان «به عموم جوانان در کشورهای غربی»، و با هشتگ CommonWorry به معنای «نگرانی مشترک» به واسطه حملات تروریستی فرانسه، در روز یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ در وبگاه وی به ۹ زبان منتشر و در اینترنت پخش شد، به سیاست‌ های متناقض آمریکا و غرب در قبال تروریسم، تهاجم‌ های نظامی به جهان اسلام، محکوم کردن حمله تروریستی پاریس، خون ‌ریزی در فلسطین و خشونت داعش در عراق و سوریه، لزوم مقابله با اندیشه خشونت زا، و تروریسم به عنوان درد مشترک جهان اسلام و غرب پرداخته شد.
,
 
,
موضع جرج گلووی عضو پارلمان بریتانیا از بردفورد غربی و مجری برنامه "The Real Deal" شبکه پرس تی ‌وی درباره این نامه این بود؛ موضوعاتی که در آن نامه به کار رفته، به درستی انتخاب شده بود و اگر مردم بیشتری در غرب می‌ توانستند آن را مطالعه کنند مطمئناً از هوشمندی و ذکاوت واژه‌های بکار رفته شده در آن، تحت تأثیر قرار می ‌گرفتند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
و اما رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هم بیانیه گام دوم انقلاب را در هفت فصل به شرح ذیل به نگارش درآوردند تا در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد؛ 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران
,
موتور پیشران کشور در عرصهٔ علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی
به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقهٔ خدمت‌رسانی
ارتقاء شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم
سنگین کردن کفهٔ عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور
افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه
ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان.
 
 
ختم کلام اینکه خاص ترین چپ دست جهان روزتان مبارک...

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه