اخبار داغ

آنچه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان گذشت + تصویر

آنچه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان گذشت + تصویر
فرماندار شهرستان کنگان گفت: در هفته دولت امسال بالغ بر 115 میلیارد تومان پروژه در شهرستان کنگان به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،فتح‌الله نوروزی در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی و نمایندگان افکار عمومی باشند و با پاسخگویی مستمر در راستای تقویت روشنگری اثرگذار در جامعه حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به رشد رسانه‌های شهرستان در سال جاری، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مستمر در راستای تقویت روشنگری اثرگذار در جامعه بکوشند و همچنین روابط عمومی ادارات خود را فعال نمایند.

,

وی با اعلام اینکه دهه امامت و ولایت فرصت ارزشمندی برای تبیین فسلفه و پیام  و اهمیت روز غدیر است، گفت: عید غدیر با مشارکت‌های مردمی برگزار شود و جشن‌های غدیر مردمی باشند و  فضاهای شهری و روستایی برای برگزاری بهتر این عید آماده شود.

,

نوروزی  26 مرداد را روزی تاریخی خواند و ادامه داد: اگر آزادگان را به عنوان سند افتخار و گنیجنه مقدس نظام بدانیم باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تقدیر از آنها داشته باشیم.

,

وی گفت: در سال رونق تولید در کنار حوزه صنعت تلاش کنیم کارآفرینی و شهرک‌های صنعتی در شهرستان رشد کند.

,

فرماندار کنگان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تسهیل‌گری و ارائه خدمات به مردم را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهید و به سمن‌ها توجه کنید و مشارکت اجتماعی را در انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های خود داشته باشید.

,

وی از مدیران خواست به نقدها و موارد ابهام‌زا در حوزه کاری خود پاسخ مطلوب بدهند و افزود:  در هفته دولت امسال بالغ بر 115 میلیارد تومان پروژه در شهرستان کنگان به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

,

نوروزی ادامه داد: آمادگی مدیران در راستای هدف‌گذاری‌های انجام شده در هفته دولت اعم از پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مشارکت حداکثری در اجرای برنامه‌ها مورد انتظار است.

,

نوروزی در پایان گفت: پست برق اختر بنا به قول مساعد برق منطقه‌ای در شهریور ماه افتتاح می‌شود.

,

, , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه