اخبار داغ

همزمان با دهه ولایت؛

۸۰ خادم‌یار نوجوان رضوی رشتخوار عازم حرم مطهر رضوی شدند

۸۰ خادم‌یار نوجوان رضوی رشتخوار عازم حرم مطهر رضوی شدند
صبح امروز همزمان با دهه ولایت بیش از 80 دانش آموز خادمیار دختر و پسر نوجوان رضوی شهرستان رشتخوار، به همت کانون خادمیاران نوجوان رضوی این شهرستان عازم حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز همزمان با دهه ولایت بیش از 80 دانش آموز خادمیار نوجوان رضوی شهرستان رشتخوار، به همت کانون خادمیاران نوجوان رضوی شهرستان رشتخوار عازم حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان در جمع دانش آموزان خادمیار رضوی ضمن گرمیداشت دهه ولایت و تبریک عید قربان و غدیر گفت: باید مراقب باشیم که قربانی هوای نفس نشویم، ذهن و تفکر ما باید به گونه باشد که موجب رضایت امام رضا(ع) قرار بگیرد.

,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر بهره گیری دانش آموزان خادمیار نوجوان شهرستان از فرصت پیش آمده، افزود: باید خدا را همیشه و در همه حال در نظر داشته باشیم، حواسمون به مسائل دنیایی پرت نشود، اینگونه اگر رفتار کردیم مورد رضایت الهی و امام رضا(ع) خواهیم بود، باید وجود ما مملوء از تفکر امام رضایی باشد، باید دور اندیش باشیم و طوری باشیم که حاجات و نیازهای دیگران را هم در نظر داشته باشید، باید از طرف همه در جوار بارگاه منور رضوی دعا گو باشیم.

,

 

,

اکبری معاون فرماندار شهرستان رشتخوار نیز در ادامه با تاکید بر بهره مندی دانش آموزان خادم یار نوجوان این شهرستان از موقعیت پیش آمده، گفت:  خدمتی که به شما در بارگاه رضوی سپرده شده، بسیار غنیمت بشمارید، وظیفه سنگینی امروز بر عهده شما گذاشته شده که باید به نحو احسنت از آن استفاده کنید.

,

 

,

خادم یاران نوجوان شهرستان رشتخوار در این اردو 3 روزه علاوه بر بهره مندی از غذای متبرک حضرت از موزه آستان قدس رضوی، کتابخانه استان قدس و کلاس های با موضوعات دیدنی، مذهبی و آموزش دوره کشیک حرم مهطر بهره مند خواهند شد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه